Svetski poznata hotelska grupacija koja uspešno posluje i u Srbiji ulazi na zahtevno tržište Saudijske Arabije

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Jedna od vodećih svetskih hotelskih grupacija Karisma Hotels & Resorts, nastavlja da širi svoje prisustvo na najluksuznijim destinacijama

Foto: Promo

Jedna od vodećih svetskih hotelskih grupacija, Karisma Hotels & Resorts, koja je nedavno otvorila svoj prvi hotel u Srbiji, BOR Hotel by Karisma, nastavlja da širi svoje prisustvo na najluksuznijim destinacijama. Sa Fondom za razvoj turizma Saudijske Arabije potpisala je Memorandum o razumevanju na Međunarodnom forumu o investicijama u hotelijerstvu (IHIF) u Berlinu, čime su otvorena vrata investiranja u izgradnju luksuznih odmarališta u jednoj od najmoćnijih država Bliskog istoka.

Reč je o strateškom koraku ka stvaranju novih potencijala u turističkoj ponudi koja je u Saudijskoj Arabiji u ogromnoj ekspanziji. U prilog tome govori činjenica da je Kraljevina postavila cilj da do 2030. privuče 150 miliona turista, s obzirom da su prvobitni plan od 100 miliona posetilaca već ostvarili prošle godine.

Sporazum se, pre svega, odnosi na definisanje podrške potencijalnim investitorima, klijentima i partnerima iz industrije turizma i ugostiteljstva, u čemu Karisma grupacija ima značajno iskustvo. U njihovom impresivnom portfoliju nalaze se luksuzni hoteli u Latinskoj Americi, na Karibima i u Evropi, kao i brendovi poput Nickelodeon Hotels & Resorts, Margaritaville Island Reserve®️ by Karisma, Margaritaville Beach Resort Ambergris Caye. Deo ponude na koju su ponosni predstavljaju i hoteli omiljeni u regionu kao što su BOR Hotel by Karisma na Zlatiboru, poznat po izuzetnoj usluzi, hrani i komforu o kom se priča, i Azul Beach Resorts Montenegro by Karisma u Crnoj Gori.

-Veliko nam je zadovoljstvo da najavimo ulazak naše kompanije na tržište Saudijske Arabije. U planu je da zajedno sa našim partnerima i lokalnim kompanijama izgradimo više hotela na ovom tržištu. Oslanjajući se na našu ekspertizu u planiranju, razvoju, posedovanju i upravljanju all-inclusive i European Plan rizortima širom sveta, predstavićemo hotele sa jedinstvenim konceptom. Želja nam je da nastavimo partnerstvo sa svetskim poznatim brendovima i donesemo novu ponudu za savršeni odmor u Kraljevini - rekao je Esteban Velasquez, CEO grupacije Karisma Hotels & Resorts.

Cilj Fonda za turistički razvoj je povezivanje sveta sa mogućnostima brzorastućeg sektora turizma Kraljevine Saudijske Arabije. Fond pruža finansijsku i nefinansijsku podršku, kako međunarodnim privatnim investitorima, tako i domaćim malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima.

-Saradnja sa grupacijom Karisma Hotels & Resorts omogućava nam da udruženim snagama istražimo izvodljivost finansiranja i podržavanja inovativnih projekata koji će značajno da doprinesu rastu sektora turizma - istakao je Qusai Al-Fakhri, izvršni direktor Fonda za razvoj turizma Saudijske Arabije.

(Telegraf.rs/PR)