Mekdonalds uvodi jače obroke od 5 dolara kako bi povratio kupce: "Potrošači vode računa o svakom centu"
Nova ponuda dolazi u trenutku kada potrošači sa niskim primanjima počinju da štede
Mekdonalds radi na uvođenju jačeg obroka za 5 dolara u američkim prodavnicama kako bi pomogao da se nadoknadi sve izazovnije okruženje za potrošače, rekle su za CNBC dve osobe upoznate sa ovim pitanjem. Ljudi su rekli da obrok od 5 dolara može uključivati četiri artikla: McChicken ili McDouble, četiri komada piletine, pomfrit i piće.
Potencijalna nova ponuda dolazi u trenutku kada potrošači sa niskim primanjima počinju da štede, posebno kada si brendovi brze hrane u pitanju.
Mekdonalds je nedavno izvestio o mešovitom prvom tromesečju.
- Potrošači su i dalje diskriminatorniji sa svakim dolarom koji potroše jer su se suočavali sa povišenim cenama u svakodnevnoj potrošnji, što vrši pritisak na industriju (restorana brze usluge) - rekao je izvršni direktor Chris Kempczinski o kompaniji zarada poziv 30. aprila.
Dodao je da Mekdonalds mora da bude "laserski fokusiran" na pristupačnost kako bi privukao goste.
(Telegraf Biznis)