Penzionerka se pojavila u banci nakon što je proglašena mrtvom, pa tražila odštetu: "Pred vama je živi mrtvac"

Vreme čitanja: oko 2 min.

Penzionerka je zbog proživljenih neprijatnosti tražila odštetu

Foto: Shutterstock

Penzionerka Veronika iz Belgije doživela je nešto što je definitivno mislila da joj se nikada neće desiti - proglašena je mrtvom, bar kada je njema banka u pitanju. Naime, ona je shvatila je da joj je kartica blokirana, zbog čega je otišla u banku gde su joj rekli da se u njihovom sistemu vodi kao preminula osoba.

Uprkos tome što je penzionerka bila fizički prisutna pred službenicom, banka nije odmah uspela da reši situaciju i odblokira joj račun. Već sutradan se belgijska penzionerka vratila u banku gde je na šalteru predočila dokument kojim se potvrđuje da je ona živa osoba.

S obzirom na to da njen problem nije bio rešen, 68-godišnjakinja je svakodnevno odlazila u banku jer joj danima nisu odblokirali račun. Troškovi života su i dalje pristizali, a ona i dalje nije mogla da pristupi računu. Srećom, imala je određenu količinu gotovine kojom je pokrivala ove troškove. Zahvaljujući vlastitoj upornosti i svakodnevnim odlascima u banku, njen račun je deblokiran tek za 10 dana, a proces je trajao, prema njenim rečima, svega tri minuta.

Penzionerka je zbog proživljenih neprijatnosti tražila odštetu pa joj je banka ponudila petomesečnu naknadu za upravljanje u vrednosti od 45 evra.

– Bila sam zatečena kada sam to čula. Isprva mi je to bilo smešno i rekla sam joj da je pred njom živi mrtvac - izjavila je 68-godišnja Véronique, prema navodima portala rtl.be.

Postoji mogućnost da dođe do greške

Greškom je penzionerka Veronika označena kao preminula osoba u bazi podataka banke ING. Portparol banke, Sylvain Jonckheere, poručio je kako je ova vrsta situacije izuzetno retka. Kada u sistemu banke osvane obaveštenje o smrti korisnika, računi preminule osobe se automatski blokiraju. Reč je o meri predostrožnosti, a upravo se njome želi zaštititi naslednike, navodi rtl.be.

Penzionerka Véronique navodno neće više biti klijent banke ING, a zbog proživljenih neprijatnosti tražila je i odštetu.

(Telegraf Biznis)