"Pogledajte kako izgleda sendvič na reklami, a šta sam ja dobila": Zbog ovoga je lanac brze hrane u problemu
Jedan od jednako spornih sendviča je i "Cheesy Garlic Steak sendvič", koji uživo izgleda mnogo "mršavije i siromašnije" nego na reklamama
Amerikance je poprilično razbesnila ogromna razlika između sendviča koje Subway reklamira i onoga što dobiju kada taj isti obrok naruče, zbog čega je Njujorčanka Ana Tolinson podnela tužbu.
Predmet spora je sendvič naziva "Steak & Cheese", koji Subway na fotografijama reklamira, a Tolinson procenjuje da sadrži najmanje 200 posto više mesa nego što ga potrošačima servira, i to za iznos od 6.99 dolara, koliko ga je platila.
Da bi dokazala svoje tvrdnje, Tolinson je sporni sendvič kupljen u avgustu ove godine u njujorškom Subwayu fotografisala, a potom prikupila i fotografije i video materijale koje su o istom sendviču na društvenim mrežama poslednjih meseci objavljivali drugi razočarani američki potrošači, ljuti zbog činjenice da iz sendviča na fotografiji gotovo ispadaju sitni komadići mesa, dok ga je u stvarnosti između dve šnite peciva jedva bilo moguće pronaći.
Tolinson tuži Subway zbog obmanjivanja potrošača i lažnog oglašavanja, tvrdi da sendvič na slikama ima barem dvostruko više mesa nego u stvarnosti, a kao dokaz nudi fotografiju sendviča s reklame i onog koji je njoj bio serviran.
Dodatno, Tolinson se poziva na brojne druge nezadovoljne potrošače koji mesecima na društvenim mrežama objavljuju materijale o ovom sendviču, svi redom zgroženi količinom mesa koju su u njemu dobili, podsećajući pritom kako ovo nije prvi put da Subway lažno reklamira izgled hrane koju prodaje.
Jedan od jednako spornih sendviča je i "Cheesy Garlic Steak sendvič", koji uživo izgleda mnogo mršavije i siromašnije nego na reklamama.
- Način na koji Subway reklamira sendviče je nepošten i finansijski štetan za potrošače, jer dobijaju proizvod koji je sadržajno siromašniji od onoga kako je reklamirano. Ta praksa je posebno zabrinjavajuća sada, u vreme inflacije, kada većina porodica s nižim primanjima jedva ima dovoljno novca za preživljavanje, a Subway ih pogrešno navodi da kod njih kupe robu koju inače nikad ne bi kupili - stoji u tužbi.
Navodi se i kako Subway predstavlja nepoštenu konkurenciju svim ostalim restoranima koji pošteno i istinito reklamiraju svoje usluge, prenosi Jutarnji.hr.
(Telegaf Biznis)