Sto miliona dolara za oporavak franšiza: MekDonalds ulaže ogroman novac da se povrati posle epidemije E.Koli

V. K.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Više od 100 ljudi se razbolelo u 14 država SAD, a protiv čuvenog lanca brza hrane podneto je nekoliko tužbi

Foto-ilustracija : Shutterstock, Pixabay

MekDonalds troši 100 miliona dolara na marketing i pomoć franšizama koje su najteže pogođene nedavnom epidemijom ešerihije koli koja od koje se razbolelo više od 100 ljudi i negativno uticalo na prodaju.

U dopisu koji je poslat zaposlenima i koji je dobio Si-En-En, MekDonalds troši 35 miliona dolara na marketing, što uključuje promociju usredsređenu na pileći komadiće (chicken nuggets), plus 65 miliona dolara usmerenih na franšize koji su izgubili posao u državama u kojima se epidemija dogodila.

Posete i prodaja su zabeležile pad u oktobru nakon što su Centri za kontrolu i prevenciju bolesti i Uprava za hranu i lekove SAD rekli da je svež luk koji se služi na Kvarter Poundersu verovatan izvor ešerihije koli.

Više od 100 ljudi se razbolelo u 14 država, a protiv čuvenog lanca brza hrane je podneto nekoliko tužbi. Akcije MekDonaldsa (MCD) pale su za oko 7 odsto tokom prošlog meseca.

- Relevantnost, poverenje i ljubav prema MekDonaldsu su teško stečeni tokom skoro 70 godina našom nepokolebljivom posvećenošću da uradimo pravu stvar. Protekle tri nedelje su to samo dodatno ilustrovale - navodi se u memoranduma, koji su potpisali Majkl Gonda, glavni rukovodilac lanca za Severnu Ameriku, i Tarik Hasan, direktor marketinga i korisničkog iskustva.

MekDonalds je saopštio da su nedavni testovi pokazali da u hrani nema ešerihije koli, a u dopisu je navedeno da su se njegovi Kvarter Pounder hamburgeri u kojima se nalazi luk sada vratili na jelovnike širom zemlje.

Nova marketinška kampanja uključuje televizijske reklame koje promovišu MekNagets pakovanje od 10 komada za 1 dolar a promocija se može iskoristiti nedeljno u aplikaciji do početka sledećeg meseca. Takođe se nastavlja svoju uspešnu ponudu obroka od 5 dolara.

(Telegraf Biznis)