Važne informacije za korisnike Total TV-a: Ovo je sve što morate da znate nakon preuzimanja Telekoma

Vreme čitanja: oko 3 min.

Foto-kolaž: Unsplash/Glenn Carstens-Peters, Shutterstock

Nakon prodaje satelitskog servisa Total TV kompaniji Telekom Srbija, korisnici ove platforme suočavaju se s nizom promena koje se odnose na brend, programski sadržaj i korisničku podršku.​

Total TV je sada postao EON SAT, što podrazumeva osvežen vizuelni identitet i promenjene nazive paketa:

  • Total TV Start postaje EON SAT Light TV
  • Total TV Extra postaje EON SAT Full TV
  • Total TV Premium postaje EON SAT Premium TV

Ove promene donose i novu organizaciju u korisničkom iskustvu, a korisnici su preusmereni na zvanični SBB sajt, dok je broj kontakt centra 19955 zamenjen novim brojem – 19900.

300.000 novih korisnika i tržišna dominacija

Generalni direktor Telekoma Srbije, Vladimir Lučić, istakao je za Hepi da je preuzimanje Total TV-a omogućilo kompaniji da stekne više od 300.000 novih korisnika. Ovaj potez značajno je ojačao tržišnu poziciju Telekoma Srbije, čime je kompanija još bliže svojoj ambiciji da postane lider na tržištu.

Lučić je naglasio da će korisnici imati istu programsku šemu kao i satelitski korisnici Telekoma, te da će za mesec april Total TV biti besplatan kako bi se korisnicima olakšalo prebacivanje na novi sistem. Takođe, istakao je da je Telekom Srbija sada tržišni lider sa 62% tržišnog udela u Srbiji, što je ogroman napredak u odnosu na 2018. godinu, kada je taj udeo bio svega 20%.

Širenje na tržišta BiH i Severne Makedonije

Preuzimanje Total TV-a donosi i širenje Telekoma Srbije na tržišta u Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji. Sa više od pola miliona satelitskih korisnika u tim zemljama, Telekom je sada u snažnijoj poziciji da se takmiči na regionalnom tržištu. Sa ovom transakcijom, broj televizijskih korisnika Telekoma je skočio na više od 1,5 miliona, što je gotovo četiri puta više nego pre.

Promene u programskoj šemi: Novi kanali, ali i gubitak nekih

Jedna od najvažnijih promena koju su korisnici primetili jeste prilagođavanje programske šeme. Od 3. aprila, korisnici su dobili preko 90 novih kanala, a redosled kanala sada je usklađen sa šemom Telekoma Srbija. Kanali Telekoma dolaze prvi, a potom slede drugi.

Međutim, za korisnike u dijaspori, neke promene neće biti tako dobrodošle. Naime, kanali kao što su N1, Nova S, Brainz, i Insajder TV više neće biti dostupni. Umesto njih, korisnici će imati pristup kanalima poput Tanjug, Euronews, Blumberg Adria, Blic, Studio B, Kurir i Informer. Ovo je značajna promena za korisnike u dijaspori, koji su navikli na prethodnu ponudu.

Sportski sadržaj: Nova prava i bogata ponuda

Jedna od ključnih prednosti preuzimanja Total TV-a je prošireni sportski sadržaj. Telekom Srbija je preuzeo prava na sportske sadržaje koji se emituju na kanalu Sport Klub, čime je znatno obogatio ponudu. Sada će korisnici imati pristup vrhunskim sportskim događajima, uključujući:

  • Ligu šampiona
  • Premijer ligu
  • Superligu Srbije
  • ABA ligu
  • NBA ligu
  • Evroligu
  • Formulu 1
  • Moto GP

Ovo je posebno značajno za ljubitelje sporta, koji će sada moći da prate najvažnije događaje na jednom mestu.

Proširenje na tržište dijaspore

Telekom Srbija je takođe preuzeo Net TV, čime je dodatno ojačao svoje prisustvo na tržištu dijaspore, sa fokusom na korisnike u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj. Sa skoro 400.000 korisnika mobilnih i televizijskih usluga u dijaspori, Telekom sada ima čvrstu poziciju u ovom segmentu. Lučić je dodao da konkurencija u dijaspori sada gotovo i ne postoji, jer osim piratskih mreža, Telekom Srbija ima dominantnu ulogu na ovom tržištu.

(Telegarf Biznis)