Lanac brze hrane koji posluje i u Srbiji zapanjio kupce: Ono što dobiju u narudžbini niko ne bi želeo da vidi

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Shutterstock

Zamislite da naručite svoju omiljenu grickalicu iz poznatog fast food lanca, platite punu cenu i otvorite pakovanje, a unutra vas dočeka… poluprazna kutijica. Upravo to se dogodilo jednoj korisnici Reddita koja je preko jedne aplikacije za dostavu hrane naručila KFC-ovu "korpu pomfrita", ali je, umesto očekivane gomile krompirića, dobila bedni ostatak.

- Pečat sa bočne strane pakovanja bio je pocepan, a korpica je stigla poluprazna. Sve sam snimila na videu - napisala je, između ostalog, korisnica na popularnom forumu r/askcroatia, zapitavši se: da li je ovo stvarno normalna količina ili se dostavljač poslužio njenom hranom? Komentari su se brzo zahuktali. Neki su potvrdili da KFC zaista zna da "škrtari" s količinom krompirića, dok su drugi uvereni da je dostavljač možda ipak "zagrizao".

- Fali ih šest, garant - komentarisao je jedan korisnik.

Drugi je dodao:

- Ajmo naklon za sve restorane koji zaista zapečate dostavu za poneti.

Autorka objave potom je ponovo naglasila da je pečat bio pocepan, a nakon tog komentara više nije bilo sumnje za korisnike Reddita – oni su, naime, uvereni da se dostavljač poslužio njenom hranom. Ubrzo su stigli i konkretni saveti.

"Prijavi korisničkoj službi"

"Nadam se da si ovo prijavila preko aplikacije preko koje si naručila", "Pojeo ti je pola. Prijavi korisničkoj službi i pošalji im dokaz. Možda ti vrate novac ili ti daju kredit", "Reci da nisi zadovoljna uslugom, imaš i sliku. Neka ti ponove porudžbinu besplatno", "Prijavi dostavljača, jer nema izgovora za diranje tuđe hrane, a sumnjam da je slučajno kad je pečat pocepan i fali hrane unutra", savetovali su korisnici Reddita.

(Telegraf Biznis/Dnevno)