Naručila torbicu preko Temua, pa je oblio znoj kad je otvorila kutiju: "Kako se ovo desilo?"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Shutterstock

Internet prodavnica Temu u rekordnom roku postala je globalni hit. Platforma koja nudi proizvode po izuzetno niskim cenama osvojila je milione korisnika širom sveta, a brzo je pronašla put i do tržišta u regionu, uključujući i Hrvatsku i Srbiju.

U ponudi je sve - od kućnih potrepština i odeće do najrazličitijih gedžeta i igračaka - a aplikaciju svakodnevno koristi ogroman broj radoznalih kupaca. Međutim, sve je više razočaranih - jer su poverovali slikama, a nisu pročitali šta zapravo kupuju.

Jedna korisnica Temua postala je klasičan primer: bila je ubeđena da je naručila torbicu, ali kada je paket stigao - umesto torbe, dobila je samo materijal za njenu izradu.

- Jeste, bilo je jeftino, 14,95 evra, ali nisam ni pročitala da je u pitanju komplet za pravljenje torbe, a ne gotov proizvod - priznala je kasnije.

Na društvenim mrežama niču slična iskustva.

- Mislila sam da sam naručila bazen, stigla mi je zaštitna cerada.

- Naručila sam slatku žabu sa suncobranom za dvorište, dobila sam - samo fotografiju.

- Očekivala sam sat, a u paketu je bio samo kaiš.

- Stigla mi je opruga za ljuljašku, cela kuća mi se smejala.

U većini slučajeva, Temu nije napravio grešku - kriv je isključivo kupac koji nije pažljivo pročitao opis.

Stručnjaci savetuju: pre nego što bilo šta naručite na Temuu ili bilo kojoj drugoj platformi, pročitajte svaki detalj iz opisa proizvoda. Recenzije prethodnih kupaca često otkrivaju mnogo - i to kroz slike i lična iskustva.

Kupovina preko interneta može biti super stvar - ali samo ako znate šta zapravo naručujete.

(Telegraf Biznis/Dnevno)