Američki turisti zatečeni pravilima u Evropi: Kazne za nepoštovanje ogromne, mediji savetuju "ponesite pare!"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Shutterstock

Masovni turizam poslednjih godina donosi sve stroža pravila u evropskim gradovima. Iako sve više Amerikanaca dolazi na letovanje u Evropu, mnoga lokalna pravila ostaju im nepoznata – a nepoštovanje može skupo da košta. Nju Jork Post (New York Post) je upozorio svoje čitaoce da u Evropi "pljačkaju" te da, u slučaju da leto provode u nekoj evropskoj zemlji, sa sobom ponesu dodatni novac zbog mogućih kazni,

Najstroža pravila na popularnim destinacijama

Na primer, nošenje kupaćeg kostima van plaže u mestima poput Barselone, Splita, Sorenta, Kana ili Venecije može doneti novčane kazne koja se penje i do 1.747 dolara (oko 1.500 evra)

U nekim delovima Španije, naročito na Balearskim i Kanarskim ostrvima, javno konzumiranje alkohola kažnjava se sa iznosom koji može dostići čak 3.500 dolara (nešto više od 3000 evra).

Foto: Shutterstock/Samuel Mederos Medina

Pored toga, na mnogim mestima je zabranjeno ostavljanje peškira na hotelskim ležaljkama radi rezervacije, što u Španiji može izazvati kaznu od 291 dolara ( oko 250 evra).

Čak i vožnja u japankama u zemljama poput Španije, Italije, Francuske, Grčke i Portugala može biti skupa. Za takav prekršaj predviđena je kazna od 349 dolara (oko 300 evra).

U Grčkoj, skupljanje školjki ili kamenčića sa plaža kažnjava se novčanom kaznom od 1.165 dolara (oko 1000 evra), dok u Veneciji plivanje u kanalima može doneti kaznu od 407 dolara (350 evra).

Ove mere nisu uvedene iz netrpeljivosti prema turistima, već iz želje da lokalne zajednice zadrže svoj prostor i zaštite kvalitet života stanovnika. Sve veća nestrpljivost prema nepoštovanju pravila jasno pokazuje koliko je važno da posetioci imaju svest o kulturi i običajima destinacije u koju dolaze, piše Nju Jork Post.

Gradovi poput Malage i Albufeire ulažu velike napore u edukaciju turista kroz kampanje i vidljive znakove koji jasno ukazuju na dozvoljena i zabranjena ponašanja.

(Telegraf Biznis)