IAB Executive Masterclass: Mesto gde se okupljaju ideje koje menjaju tržište

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Promo

IAB Executive Masterclass, koji će biti održan 14. i 15. novembra u Subotici, okuplja najistaknutije lidere iz sveta marketinga, medija i biznisa. Tokom 24 sata programa, učesnici će kroz pažljivo odabrana predavanja i razgovore imati priliku da čuju iskustva koja pomeraju granice u načinu na koji se gradi brend, vodi komunikacija i donose strateške odluke.

U vremenu kada brzina informacija često nadmašuje njihovu vrednost, IAB Executive Masterclass vraća fokus na promišljanje, sadržaj i kvalitetan dijalog. Događaj okuplja ograničen broj učesnika u ekskluzivnom okruženju koje podstiče otvorenu razmenu ideja, konstruktivne razgovore i povezivanje na najvišem profesionalnom nivou.

Organizator događaja je IAB Serbia, udruženje koje više od decenije aktivno unapređuje digitalno tržište kroz edukaciju, standardizaciju i povezivanje ključnih aktera industrije.

Potvrđeni govornici:

  • Michael Corcoran (SLICE, ex Ryanair) – Social: The Greatest Get Rich Quick Scheme
  • Miloš Obradović (LePub) – Break your brand
  • Luka i Miroslav Aničin – AI u službi biznisa: od hype-a do dugoročne strategije

Ovogodišnji program otvara teme koje preispituju trenutne modele poslovanja i komunikacije, od redefinisanja uloge brendova i društvenih mreža do odgovorne i strateške primene veštačke inteligencije u biznisu. Predavanja su osmišljena tako da inspirišu, ali i daju konkretne uvide koji se mogu primeniti u realnom poslovnom okruženju.

Broj mesta je ograničen na 60 učesnika.

Više informacija i prijave dostupne su na masterclass.iab.rs.

(Telegraf.rs/PR)