Telekom Srbija i Antenna Entertainment proširili dugoročnu saradnju
Telekom Srbija, vodeća telekomunikaciona kompanija u Srbiji i Antenna Entertainment, vlasnik AXN portfolija u CEE regionu, obnovili su svoju dugoročnu saradnju. Kao rezultat partnerstva, publika u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori nastaviće da uživa u prepoznatljivom AXN portfoliju filmova i televizijskih serija putem kanala i usluge video-na-zahtev.
Ugovor obezbeđuje pristup celokupnom portfoliju Antenna Entertainment-a u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori. Nakon širenja poslovanja Telekoma Srbije, sadržaji AXN, AXN Spin i AXN Now sada će dopreti do znatno šire baze pretplatnika, dodatno učvršćujući poziciju Antenna Entertainment-a na tržištu. Kompanija ostaje posvećena pružanju vrhunskog zabavnog sadržaja domaćinstvima, što potvrđuju licencni ugovori sa svim vodećim američkim studijima do 2025. godine.
„Srbija je televizijsko tržište koje se kontinuirano razvija i pokazuje veliki potencijal, zbog čega smo zadovoljni što smo prisutni uz tako odličnog partnera kao što je Telekom Srbija. Neprestano tragamo za prilikama da pružimo zabavu najvišeg kvaliteta i trudimo se da u našem raznovrsnom portfoliju svako pronađe nešto za sebe”, izjavio je Kim Poder, glavni operativni direktor Antenna Group-a.
Kroz produženo partnerstvo, gledaoci dobijaju pristup bogatom AXN programu koji predvode hit serije kao što su NCIS, NCIS Hawaii, SWAT i DOC, uz omiljene naslove poput The Good Doctor i NCIS Los Angeles. AXN Spin dodatno obogaćuje ponudu lifestyle i true-crime sadržajima poput Pamela (Anderson’s) House of Eden, Country House Hunters, Holiday Homes in the Sun, Wives with Knives i How I Caught the Killer. Pored toga, gledaoci mogu uživati i u AXN Now servisu na zahtev, koji nudi uzbudljivu zabavu, holivudske akcione hitove i serije koje mame na bindžovanje – bilo kada i bilo gde.
Kao deo Antenna Group-a, jedne od najvećih medijskih i zabavnih organizacija, Antenna Entertainment posluje u 12 zemalja Centralne i Istočne Evrope, sa 18 televizijskih kanala i jednom on-demand uslugom. U Mađarskoj to uključuje VIASAT3, VIASAT6, VIASAT2, VIASAT FILM i AXN, dok u drugim zemljama kompanija upravlja kanalima AXN Black, AXN White i AXN Spin, pružajući sadržaj za oko 24 miliona pretplatnika u regionu.
(Telegraf Biznis)