Ispovest influenserke (52): Potrošim više nego što zaradim da bih se bavila ovim poslom

Pre tri godine, ova majka dvoje dece je dala otkaz u jednoj knjigovodstvenoj firmi i počela profesionalno da se bavi društvenim mrežama

Džuli Hauptman / Foto: Instagram/jules_cali

Influenseri su relativno novo zanimanje, čiji naziv potiče od engleske reči "influence", što znači uticaj. Reč je, dakle, o osobama koje sa profesionalne strane utiču na druge ljude, obično na svoje pratioce na Jutjubu, Instagramu i ostalim platformama.

Uglavnom govorimo o modnim influenserkama, budući da se ovim poslom više bave žene, a koje su posebno dominantne na Instagramu, gde svaki dan objavljuju nove fotografije "kao iz časopisa". Iako drugima deluje da se ovim poslom može baviti svako, pozadina je obično drugačija.

Gotovo svaka modna influenserka će vam reći da iza samo jedne takve fotografije ili saradnje sa nekim brendom stoji mnogo uloženog vremena, truda i novca, a mnoge od njih u startu rade bez profita, dok se ne "probiju".

Takav primer dolazi iz SAD, a reč je o mami dvoje dece, Džuli Hauptman (52), koja je tek u 49. godini počela da se bavi ovim poslom. Ona je dokaz da nikada nije kasno. Pre toga je radila u jednoj knjigovodstvenoj firmi.

Dakle, slobodno možemo reći da je godinama radila manje kreativan, zabavan i unosan posao. Doduše, da li bi se ona složila sa ovim "manje unosan"? Sudeći po onome što kaže, Džuli sada praktično više potroši, tj. uloži u posao, nego što zaradi. "Tamna strana" je to što svaku skupocenu torbu ne dobije na poklon, već kupuje sama.

Ova Amerikanka godišnje potroši oko 35.000 evra kako bi bila influenserka. Živi u otmenom okrugu LA-a, Oranž, i ne krije da njenu "karijeru" podosta finansira suprug.

To je više nego što zaradim, ali zaslužujem ovakav život - kaže ona, i dodaje: "U poslednje tri godine, potrošila sam skoro 60.000 evra samo na dizajnerske torbe, sve sam kupila u Italiji ili Francuskoj".

Prema njenim rečima, zbog Instagrama se odriče velike svote novca, ali ne žali, ne smatra to "bacanjem para". Dalje ističe kako njena kolekcija odeće i aksesoara nije preterana i kako zaslužuje sve što ima, jer je "nezavisna žena", koja voli lepo da se obuče.

Ovih dana smo se detaljnije bavili influenserima i plaćanjem poreza zbog prihoda od rada u inostranstvu, a više o tome čitajte OVDE. Pišite nam u komentarima kako vi doživljavate ovo moderno zanimanje i ovakav stil života.

Video: Deset atipičnih zanimanja za žene: Od kamiondžijke do detektivke

(Telegraf Biznis)