Telefon kao najsavremenija ekspozitura banke
Otkrivamo koje finansijske obaveze sada možete završiti u samo nekoliko klikova
Ciljana štednja, otvaranje štednog računa, upravljanje platnim karticama, sigurna plaćanja u par jednostavnih koraka, samo su deo dugačke liste pogodnosti koje m-bank aplikacija OTP banke pruža svim korisnicima putem mobilnog telefona. OTP banka svoju aplikaciju konstantno unapređuje kako bi svojim klijentima pružila pouzdane i kvalitetne usluge koje su istovremeno i veoma jednostavne za korišćenje, tako da se potreba za odlazak u ekspozituru svodi na minimum.
Uz OTP banku do ostvarenja finansijskih ciljeva
OTP banka ohrabruje svoje klijente da ostvaruju ciljeve i zato u okviru dela Moje finansije u m-bank aplikaciji mogu koristiti još jednu funkcionalnost koja će im pomoći u ovome. Putem opcije Ciljana štednja, korisnici imaju mogućnost da postave cilj štednje, poput putovanja, opremanja doma, kupovine automobila. Zatim, određuju rok do kog žele da ostvare svoj cilj i biraju da li sredstva žele da prenesu na štedni račun jednokratno ili putem trajnog naloga, u iznosima koje sami određuju. Klijent može za ovu namenu koristiti svoj postojeći štedni račun, a ako ga nema ili želi da otvori novi, u par jednostavnih koraka može to učiniti kroz Digitalnu banku u m-bank aplikaciji i nema potrebe da ide u ekspozituru – proces se u potpunosti obavlja online. Ovaj račun može biti otvoren za štednju u dinarima, evrima ili dolarima, a bitno je napomenuti i da je novac sa ovih računa uvek dostupan.
Za one kojima su potrebna dodatna sredstva kako bi realizovali svoje planove, omogućeno je i online podnošenje zahteva za mKeš kredit, kao i kompletnu realizaciju ovog kredita – odobreni iznos stiže direktno na račun i sve se završava putem Digitalne banke.
Kroz mobilnu aplikaciju se može obaviti i kupovina polise putnog osiguranja, i to ne samo sa korisnika mobilnog bankarstva OTP banke, već i za njegovu porodicu.
Klik do potpune sigurnosti
Svaki detalj je važan, a jednostavnost korišćenja uz funkcionalnost je prioritet
Konstantno unapređenje kvaliteta usluge i korisničkog iskustva, dovelo je do toga da OTP banka brine o svim detaljima. Klijentima je omogućeno korišćenje aplikacije u tamnom režimu - Dark mode koji manje zamara vid. Između ostalog, unapređene su push notifikacije, prikazuje se i status kartice, odnosno da li je aktivna ili blokirana i mnoštvo drugih korisnih novih funkcionalnosti koje su jednostavne za korišćenje. Kako bi olakšala njihovu upotrebu, OTP banka je postavila u aplikaciju i kratke video tutorijale, a postoji i mogućnost video poziva uživo za rešavanje svih nedoumica.
Digitalizacija je toliko napredovala da su sada moguća jednostavna rešenja čak i za one situacije koje nisu svakodnevne, ali zahteva brzu reakciju. U slučaju gubitka kartice i drugih nepredviđenih okolnosti, više nije neophodan odlazak u banku, već se direktno preko m-bank aplikacije ona može blokirati, ali i u slučajevima kada je uzbuna bila lažna, deblokirati. Omogućena je promena limita potrošnje po karticama i to tako da korisnik može podesiti različite limite za istu karticu u zavisnosti od toga da li se kupovina obavlja na prodajnom mestu, na internetu ili se podiže novac na bankomatu. Korisnicima je omogućeno i kreiranje novog PIN-a. Sigurnost je prioritet i za klijente i za banku, te OTP banka uvek savetuje sigurno rukovanje lozinkama i optimalno upravljanje limitima.
Uz Apple pay i Google pay novčanik više nije potreban
Idući u korak sa najnovijim digitalnim trendovima, OTP banka je omogućila korišćenje digitalnog novčanika umesto kartice i keša, putem telefona ili pametnog sata. Dovoljno je da se aktivira Google Pay ili Apple pay usluga kojom se mobilni telefon ili pametni sat uz Mastercard® karticu "pretvara" u mobilni novčanik.
Mobilno bankarstvo OTP banke nudi i druge pogodnosti za jednostavna plaćanja, kao što su IPS skeniraj plaćanje QR kodom koja je sada dodatno unapređeno, brzo slanje novca telefonom opcijom Prenesi, a takođe je moguće generisati i poslati instrukcije za devizna plaćanja.
Sva ova i još mnoga druga unapređenja koja je OTP uvela, urađena su sa ciljem da korisnicima omogući takav komfor da većinu svojih poslova sa bankom mogu da obave komforno, sa najmanjim utroškom svog vremena i sa koje god lokacije žele, bez odlaska u ekspoziture.
OTP grupa je više od 25 godina predvodnik digitalne transformacije, a njeni principi i prakse primenjuju se i u Srbiji. Digitalne usluge OTP banke u potpunosti su prilagođene savremenom čoveku i njegovom životnom ritmu. Samo neke od prednosti njenih inovacija su ušteda vremena, dostupnost, brze transakcije, visoka bezbednost i praktičnost.
(Telegraf.rs/PR)