Evo zašto "cveta" trgovina na Instagramu: Omladina samo tako kupuje
Osim ove društvene mreže, popularan je i TikTok za kupovinu i prodaju
Jedna anketa je nedavno pokazala da pripadnici generacije Z iz Amerike poklone najradije biraju i pazare putem Instagrama, odnosno TikToka.
Dakle, ne zanimaju ih mnogo ni prodavnice ni zvanični sajtovi.
U pitanju je starosna grupa uzrasta od 18 do 29 godina, koja u današnjem, posebno medijskom svetu, uživa veliku pažnju i moć.
Nije čudo što je sve više trgovaca na internetu, i to baš na ovim platformama. Skoro polovina (48%) ispitanih Amerikanaca kaže da će makar nešto od kupovine na kraju godine obaviti preko TikToka ili Instagrama.
Ovo je znatno veći procenat u odnosu na jednu trećinu ukupnih kupaca koji su rekli isto to.
Oko 86 odsto kupaca iz generacije Z kaže da društveni mediji utiču na njihove odluke o kupovini, navodi izveštaj ICSC-a.
Podsećamo vas i da je kupovina preko Instagrama moguća od 2016, dok je od septembra ove godine - moguća i na TikToku.
Za razliku od klasičnih prodavnica ili sajtova, ono što podstiče kupovinu preko društvenih mreža jeste uticaj poznatih ličnosti, iliti reč influensera. Mladi ne kriju da "padaju" pod taj uticaj.
(Telegraf Biznis)