• 0
 ≫ 

Znate li šta je Quintessentially? I kako da počnete tako da živite

 ≫ 

U Quintessentially vokabularu reč nemoguće ne postoji

  • 0
Quintessentially, The Collection Foto: Promo/The Collection

Quintessentially je vodeći svetski privatni klub za luksuzni stil života. Počeci Quintessentially-a vežu se za London i 2000. godinu, kada osnivači Aaron Simpson, Ben Elliot i Paul Drummond kreću nuditi concierge usluge klijentima visoke platežne moći.

Od tada je kompanija prerasla u globalnu grupu na 40 lokacija širom svieta, među njima je i lokalna kancelarija koju vodi Katarina Larisa Ham i pokriva područje bivše Jugoslavije i Albaniju.

Ako ste gledali filmove u kojima asistenti trebaju svojim nadređenima rešiti helikopter u zadnjem trenutku ili nabaviti ulaznicu za rasprodati koncert, situacije su vam sigurno delovale nerealno. Upravo takve slatke muke, među ostalom, Quintessentially rešava svojim članovima, 365 dana u godini, 24/7, piše The Collection. 

Kako tačno funkcionise Quintessentially članstvo?

Naša je usluga prilagođena svakom našem članu. Najvažnija stvar koju radimo za naše članove je da štedimo njihovo vreme, a time i njihov novac. Svaki član dobija svog Lifestyle menadzera koji s članom gradi prisan i pouzdan odnos da bi na pravi nacin upoznao i njega i njegov najuži krug ljudi.

Na temelju onoga što Lifestyle Manager saznaje o načinu života i potrebama člana, ne samo da pomaže u ispunjavanju zahteva člana, već se i koristi u proaktivnoj komunikaciji i informisanju o onom najboljem iz sveta luksuza. Bilo da se radi o praktičnim svakodnevnim ili ekskluzivnim zahtevima, član ima pristup celokupnoj Quintessentially usluzi.

Ako član zatraži da mu rezervisemo hotel, ne samo da ćemo to učiniti, već ćemo preporučiti i najbolje restorane, najbolja lokalna iskustva, organizovacemo transfer od aerodroma do hotela i organizovacemo dostavu one kravate koja je ostala u hotelskoj sobi.

Sledom takvih zahteva Quintessentially se specijalizovao i otvorio sestrinske kompanije kao što su Q Travel, Q Estates, Q Education, Q Aviation, QX;. koje svojim znanjem i kontaktima dopunjuju osnovnu Quintessentially lifestyle ponudu.

Potrebe dugogodišnjih članova se menjaju kroz različita životna razdoblja pa u određenom trenutku svi zatraže pomoć Q Education-a pri upisu svoje dece u najbolje privatne svetske škole ili podršku Q Estates-a da im održava jednu od nekretnina u kojoj ne provode puno vremena.

Kakva je baza Quintessentially članova? Imate li članove iz regije?

Članovi Quintessentially-a dolaze iz svih krajeva sveta, a i u regiji imamo svoje clanove. Pošto je Quintesentially privatni klub, informacije o članovima su naravno privatne. Naši su članovi ljudi koji vole i žele iskusiti ono najbolje što im život nudi i često im je potrebna asistencija da ostvare ta iskustva.

Članovi iz naše regije bez problema pariraju svetskim članovima sa znanjem o najnovijim svetskim trendovima te odlaze na ista mesta kao i svi drugi globalni trendseteri, poput Art Basela i UEFA finala, ali i traže stolove u prestižnim restoranima poput Nome u Kopenhagenu ili Osteria Francescana u Modeni te dogovaraju luksuzne odmore u Four Seasons Megeve ili Eden Rock na St. Barths-u. Naš cilj je obogatiti život svojih članova kroz kreiranje jedinstvenih životnih iskustva.

Veoma nam je drago videti kako članovi na nas gledaju kao životnog partnera, u svakodnevnici i jedinstvenim životnim događajima, u privatnim i poslovnim izazovima, u dobru i u zlu.

Naši članovi rastu s nama i često se dogodi da kroz vreme čitave obitelji pristupe Quintessentially-u kao članovi i da najmlađe članove poznajemo od organizacije prvih rođendanskih slavlja pa do izbora najboljeg fakulteta u USA.

Koji su najnoviji trendovi u luksuzu?

Razdoblje posljedne dve godine zbog globalne pandemije je bio svojevrsni reset luksuza. S jedne strane kao posledica lockdowna i nemogućnosti putovanja, kod pojedinaca visoke platežne moći se dodatno akumuliralo bogatstvo i sada žele nadoknaditi ono propušteno.

Već od prošle godine putovanja su moguća, uz određena pravila i ograničenja i najviše se vidi porast interesa za koncertima, utakmicama, izložbama, fine-dining, health & well-being retreats...

Upravo health & well-being segment doživljava svoj procvat nakon pandemije. Vile, privatne jahte i avioni, redovni godišnji retreat s podjednakim fokusom na fizičko i psihičko zdravlje, nove metode očuvanja i unaprijeđenja zdravlja, su česti upiti Quintessentially članova.

Članovi su ovih dana spremni putovati vrlo daleko, platiti premium cenu, a često i prvi isprobati nove metode i tehnologije, sve u svrhu zdravlja.

S druge strane, pristup luksuznim proizvodima je otežan. Jednim delom zbog poteškaća u proizvodnji i distribuciji, a jednim delom zbog filozofije luksuznih kuća koje žele zadržati svoju poziciju na luksuznom tržištu.

Tu govorimo o kašnjenju isporuke luksuznih automobila poput Porsche-a ili Tesla-e, liste čekanja za Rolex koja se prolongirala sa 2 godine na 6 godina za određene modele, određivanja kvota na određene modne dodatke poput Hermes Kelly ili Birkin torbe kao i opetovani rast cena klasičnih Chanel modela 11.12, Boy, 2.55 and 19.

Quintessentially članovi prepoznaju investicijsku vrednost luksuznih proizvoda pa im je često omogućen preview najnovije kolekcije i mogućnost prioritetne kupovine. Kada se uzme u obzir cena Richard Mille RM 010 koji na sekundarnom tržištu doseže cenu iznad 150,000 GBP, pristup primarnom tržištu kroz Quintessentially je dodatni luksuz.

Quintessentially svojim članovima otvara vrata u svet luksuza kroz pristup proverenim informacijama, stranim tržištima i teško dostupnim kontaktima. Možemo osigurati ulaznice na Nedelje mode, pozivnice za predstavljanje najnovijih modela automobila i mozemo pronaći modni dodatak iz vintage kolekcije.

U Quintessentially vokabularu reč nemoguće ne postoji.

Najekskluzivniji projekti

Ni jedan upit, kao ni jedan član, nisu isti. A uz široki dijapazon usluga koje Quintessentially nudi, ne nedostaje priča koji su se timu Lifestyle Managera urezali u pamćenje.

Pre nekoliko godina, članica našeg lokalnog ureda je išla na poslednji Victoria’s Secret Fashion Show. Svega par dana pre događaja, dok je članica bila na putu prema New York-u, dobavljač karata je javio da karata nema. U zadnji tren se tražo novi dobavljač karata, tražio povrat novca od starog dobavljača, sve bez uznemiravanja članice. Nakon što je jedna katastrofa izbegnuta, došla je nova.

Pratnja članici je bila njena cerka koja je dolazila iz Bostona. Zbog fakultetski obveza, mlada dama je propustila voz pa smo u zadnji tren morali organizovati helikopter koji će je dovesti do New York-a i to na tacnu lokaciju, koja je objavljena tek četiri sata pred događaj, kako bi se zadržala ekskluzivnost događaja.

Nedavno je lokalni tim radio i na organizaciji privatnog aviona iz Denvera, SAD prema Sloveniji, zbog medicinske potrebe člana za privatnim ležajem i izbegavanjem presedanja.

U roku 48h, u saradnji sa sestrinskom kompanijom Q Aviation, let je organizovan sa svim potrebnim dokumentima, povlašcenim tretmanom pri check-inu te refeulingu na Islandu, sve kako bi član imao udoban let i oporavak nakon operacije. Nekad upiti nisu luksuzni u tradicionalnom značenju te reči, već praktični, a našim članovima znače uštedu vremena, preuzimanje celokupne logistike i pronalazak alternativnih rešenja.

Koji su sledeći koraci za Quintessentially?

Rast Quintessentially-a je neminovan. Ljudi su počeli više ceniti svoje slobodno vreme, žele podići kvalitet života, s druge strane postoji zasićenost informacijama i nestabilnost vremena u kojem živimo. Privatni Lifestyle Manager je taj koji filtrira sve informacije, kreira posebnu ponudu i omogućuje članu da uživa u finalnom proizvodu ili usluzi.

Iako tradicionalniji u svojoj ponudi, Quintessentially uvek prati najnovije trendove i interese članova, ali i potencijalnih članova.

Na globalnom nivou Quintessentially se okreće mlađoj populaciji iz IT niše, koji imaju svoje određene interese poput NFT evenata ili posećivanje vrlo izolovanih destinacija kroz na primjer heli-skijanje, otvoreni su i prema sugestijima onog klasičnog lifestyle poput bookiranja restorana s Michelin preporukama ili investicijama u klasične modele satova.

Cilj lokalne Quintessentially kancelarije je da naša regija potvrdi svoje mesto na svetskoj karti jet-seta. Svaki naš lokalni partner ulazi u globalnu Quintessentially bazu od 40 kancelarija sirom sveta i to je jako velika promocija ne samo za naše hotele, restorane, umetnike, već i za imidž svih zemalja ove regije.

(The Collection)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>