Vreme čitanja: oko 1 min.
Nove tarife za punjenje e-automobila: Kritike vozača urodile plodom
Vreme čitanja: oko 1 min.
Do sada su e-punjači bečkog preduzeća koristili tarifu po minuti
Nakon oštrih kritika e-automobilske industrije, bečko energetsko preduzeće "Wien Energie" će od oktobra ove godine ponuditi nove tarife za električne automobile.
Tarife će se, po novom, obračunavati na osnovu stvarno potrošene količine energije, a ne kao do sada - kada je vreme punjenja bilo presudno. Do sada su e-punjači bečkog preduzeća koristili tarifu po minuti.
Vozači električnih automobila su plaćali dok je punjač bio priključen – čak i tokom vremena kada automobil nije bio uključen. Sada će se obračunavati stvarna potrošnja u kilovatima (kWh).
- Naši klijenti su već dugo želeli tarife koje se baziraju na potrošnji. Do sada su pravni okviri otežavali uvođenje ovakvih tarifa. Sada možemo uvesti tarife po kilovat-satu - rekao je Mihael Štrebel, predsednik izvršnog odbora "Win Energie".
Nove tarife će imati promotivnu cenu do 31. marta 2024. godine, u iznosu od 0,48 evra po kWh (bez mesečne naknade) ili 0,44 evra po kWh (uz mesečnu naknadu od 5,90 evra) u mreži preduzeća "Win Energie".
Nakon promotivnog perioda, cena će iznositi 0,56 evra po kWh (bez mesečne naknade) ili 0,51 evra po kWh (uz mesečnu naknadu).
Inače, cena će biti ista na svim "Win Energie" punjačima, bez obzira da li se radi o brzim (DC) ili standardnim (AC) punjačima. Svi postupci punjenja i povezani troškovi mogu se kontrolisati putem aplikacije.
Da bi se sprečilo korišćenje mesta za punjenje kao parking-mesta, bečko preduzeće je uvelo naknadu za zadržavanje nakon četiri sata. Kod javnih gradskih punjača, ova naknada iznosi pet centi po minuti, nakon četiri sata, što omogućava
da se prosečan postupak punjenja obavi bez dodatne naknade za zadržavanje.
Naknada za zadržavanje biće ukinuta tokom noći, od 22:00 do 8:00 sati.
"Win Energie" upravlja najvećim brojem punjača u Beču, preko 1.000 javnih punjača i oko 1.000 dodatnih punjača u polu-javnim prostorima, kao što su parking mesta i garaže.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ša
To je i bio plan... Da se eliminišu zemlje bogate naftom... Da nisu zavisni od njih, nego da se predaje na struju. Da bi pare ostajale tu... A za ekologiju!!! Ma koga briga
Podelite komentar