≫ 

Evo koje sve nove trendove u dizajnu možemo da očekujemo u 2019.

Ilustrovanje je veština koja ima izuzetno veliki spektar primena.

  • 0

Bilo da je reč o dizajnu ambalaže, kreiranju animiranih filmova, postera za brendove i velike kompanije, ili o digitalnom svetu i vizuelnim prikazima koji se u njemu nalaze, poslova za ilustratore u kreativnim industrijama ima napretek. A trendovi u ovoj oblasti se stalno menjaju.

Ipak, ukoliko se osvrnemo na godinu iza nas, mogu se utvrditi određene tendencije i pravci koji su najčešće korišćeni. Kada analiziramo njih, moguće je odrediti uticaj koji će oni imati na buduće ilustratore i smerove u kojima će se njihove ideje razvijati.

Sledi lista trendova koji nas verovatno očekuju sledeće godine u ovom poslu.

Jarke boje i jasni oblici

Foto: Pixabay.com

Ukoliko obratimo pažnju na dizajn pakovanja koji je bio dominantan ove godine, ono što ostaje kao utisak jeste pojednostavljenje i smanjivanje broja elemenata koji se pojavljuju. Ova tendencija se odrazila i na pravac u ilustrovanju ovih elemenata. Oni polako postaju sve jednostavniji i jasniji.

Naime, mnogi stručnjaci, među kojima je i Patrik O’Še, direktor agencije Dizajn bridž, saglasili su se da je uspon startap poslovnih modela doveo do toga da kompanije promene svoje marketinške strategije, pa samim tim i dizajn, i da modernizuju svoj imidž.

Organski dizajn

Iako su naše oči naviknute na jednostavne forme i minimalizam, u poslednje vreme počinjemo sve češće da viđamo nešto što su mnogi nazvali organskim dizajnom, jer je rađen ručno, bez digitalnih alata.

Andrea Stan, svetski poznata dizajnerka, specijalizovana za tipografiju i umetničke fontove, kaže da svet postaje prezasićen superčistim i oštrim elementima i da je konačno došlo vreme da lepo crtane linije sa jedinstvenim tragovima dobiju zasluženu popularnost. Zato ćete ih sve češće viđati.

Apstrakcija

Foto: Pixabay.com

Sve veći broj dizajnera počinje da eksperimentiše sa oblicima, elementima i bojama, kreirajući apstraktne vizuelne prikaze. Ovaj stil na prvi pogled može da vam deluje haotično, ali je činjenica da njegove primere možemo sve češće videti.

Iako se mnogi i dalje plaše da njime ne uplaše svoje korisnike, dizajneri koji zapravo imaju hrabrosti da urade nešto novo jesu oni koji pomeraju granice i postavljaju nove trendove.

Pokušajte da primenite ovaj pristup na digitalna vizuelna rešenja, postere i materijale koje pripremate za klijente i ponudite im nešto inovativno, što će oni učiniti pre svoje konkurencije.

Zabavni i razigrani oblici

Godine 2016. mnogi su osuđivali dizajnere koji su pretvorili svoja platna u distopijske prizore i izuzetno mračne vizuelne prikaze.

Danas, dve godine nakon toga, čini se kao da su se i oni sami zasitili i prešli na nešto malo zabavnije što bi razvedrilo njihove pratioce. Zato sada, a i naredne godine možemo očekivati sve više animiranih likova u šaljivim i komičnim vizuelnim oblicima.

Baš zato su mnogi ilustratori počeli da se bave ilustrovanjem stripova ili kreiranjem karaktera za crtane filmove. Verovatno nije prerano da počnemo da se radujemo veselim rešenjima koja će preplaviti sve kanale komunikacije.

Naučite kako

Dizajniranje je jedan od najkreativnijih poslova za koje se možete opredeliti u profesionalnom životu. Naravno, da biste mogli da se bavite ovim poslom, neophodna su vam znanja i veštine koje nećete dobiti na kratkom kursu od nekoliko meseci. Zato treba da odvojite barem jednu godinu života za stručno usavršavanje kroz praktičan rad, uz pomoć kvalitetnih mentora.

Upišite obuku za grafički dizajn i napravite prvi korak ka karijeri iz svojih snova.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA