• 2
 ≫ 

Kako da prijavite inspekciji sve što vas muči, i još važnije - gde će vaša prijava da završi

 ≫ 

Dogovorili smo da podnosilac žalbe u roku od 72 sata dobije i povratnu informaciju

  • 2

Građani će ubuduće moći lakše da dođu do inspektora i da prijave nepravilnosti na koje su naišli. U te svrhe radi se na posebnom servisu koji će omogućiti ne samo prijavu već i praćenje dešavanja.

- Trenutno, postoji sedam telefona ka inspekcijama, najviše za inspekciju rada, pa ministarstvo trgovine i tako dalje. Sa našim partnerom, EBRD, dogovorili smo se da od početka sledeće godine formiramo jedinstveni centar, kol centar - rekao je za Telegraf Biznis Dragan Pušara, rukovodioc Jedinice za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijiski nadzor Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave.

- Dogovorili smo da podnosilac žalbe u roku od 72 sata dobije i povratnu informaciju (osim ako ne želi da bude anoniman) da li se izlazi na teren, kako se postupilo po žalbi i da li je bilo sankcionisanja.

Takođe, kroz taj servis, biće moguće i žabe na rad inspektora. Vodiće se evidencija koja će uticati na karijerni razvoj-

Šta donose nove izmene zakona i inspekcijskom nadzoru i koji je zadatak koordinacione komsije, pročitajte u našem intervjuu OVDE. 

VIDEO: Znate li šta zapravo znače datumi na namirnicama?

(Telegraf Biznis/V.B)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ns

    27. maj 2019 | 22:47

    Bar da rade nešto, partijski..

  • Smiljka

    27. maj 2019 | 22:42

    Svim i svacim se sluze :da je cena u rafu i ona koja prolazi na kasi ,nema nikave veze. Daju vam nebulozna obrazlozenja od kojih mi nije dobro jer nema veze sa istinom. Nije ih ni stid ni sram.pricaju i u oci vas ne gledaju. Ocajnicki pokusaj da se kupac prevari.Bruka.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>