• 0
 ≫ 

Nectar rođendanska kampanja najuspešniji Effie 2019. projekat

 ≫ 

Sada već čuvena kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno, na Effie Awards 2019. osvojila je dve nagrade iz tri finala! U CAPRE DIEM i kategoriji Bezalkoholna pića, ovaj projekat agencije Ovation BBDO i kompanije Nectar bio je usamljeni finalista, kao jedini koji je ispunio visoke Effie kriterijume

  • 0

U obe je odneo i nagradu – srebrnu, odnosno bronzanu. Kategorija Korporativni ugled treći je finalni ambijent u kojem je Nectar zauzeo svoje mesto. 

Ovaj plasman rođendansku Nectar kampanju čini i najnagrađivanijom na takmičenju čiji su fokus poslovni rezultati marketinških komunikacija!

Ova kampanja je u festivalskom ciklusu ostavila dubok trag i u Srbiji i u regionu, na međusobno različitim relevantnim festivalima. Nagrada na Danu UEPSa, dve IAB MIXX nagrade za najbolje digitalne projekte u Srbiji i dve SoMo Borac nagrade iz Rovinja za najbolje digitalne projekte u regionu; zlatni Sempler na medijskom festivalu u Portorožu i dve Effie nagrade govore u prilog sveobuhvatnosti Nectar komunikacija. Ponosni smo što se odjek kampanje koja je poremetila i zemlju i region i dalje čuje glasno!

O Effie Awards

Effie Awards je priznanje koje se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve. Effie Worldwide licenca dodatno govori o kvalitetu ovog takmičenja. U Srbiji se ova priznanja dodeljuju od 2017. godine.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>