≫ 

Ako kupujete odeću preko Fejsbuka i Instagrama, ovo su načini da se zaštitite od prevare

 ≫ 

Kupac ima pravo da vrati kupljeni proizvod iz bilo kog razloga i e-trgovci im to pravo ne smeju ograničiti

Komentari

  • Aida

    20. januar 2021 | 23:59

    Poštovani, Naručila sam ogrlicu i narukvicu preko instagrama od lica čiji je profil na instagramu hirurški_čelik_vip _ prodaja. Sliku narukvice i ogrlice poslala x puta. Paket stigao,i u njemu nešto ni nalik poručenom. Ja javim , međutim,oni neće da odgovore , blokirali su moj profil,a pri tom su neeeeeverovatno drski,nevaspitani ,bez grama kulture. Ja sam pravnik po profesiji da 11odina staža,i ovu društvenu devijaciju ne trebamo tolerisati. Molim Vas za kontakt telefon na kome mogu zatražiti pravnu zaštitu,i sprečiti njihov dalji , eventualni,lopovluk. Srdačan pozdrav! Aida

  • Procitaj

    3. jul 2019 | 01:18

    Lijepo odes u prodavnicu, opipas, pogledas sa svih strana, probas i uzmes ako ti se svidja. Problem je vama dignuti gu***u iz fotelje.

  • 1111

    29. jun 2019 | 20:28

    Ukoliko e.prodavac naznachi da ne prima povracaj moze zakon da ga poljubi u (__,__). Uslove poslovanja odredjuje prodavac. Drzava moze da juri utaju poreza i kraj. Znash ja sam kupio plavu bluzu pa mi se ne svidja i sad bi zutu. Pa zuta mi mala hocu onu crvenu broj vecu. A crvena mi ruzno stpji pohalji mi onu zelenu. I prodavac treba da plati 5 x poshtarinu jer je kupac zashticen? Nije zashticen ukoliko prodavac jasno napishe da ne prima povracaj . Ili troshkove povracaja snosi kupac plus pakovanje.

  • Sneska

    29. jun 2019 | 19:15

    Stacemo sa onlaj kinezima. Ja sam nasela ko magarac.

    • 29. jun 2019 | 20:11

      Qwerty

      @Sneska

      Pa njistacemo. Njiii, njii hahahaha😂😂😂

  • Dejan

    29. jun 2019 | 14:12

    Stvarno je totalni idiot pisao zakon za zastitu potrosaca, razumem zamenu za neispravnos robe, ali vracati robu pošto završiš posao, pa razne devojke koje uzmu odeću samo da bi se slikale ili otisle na maturu, svadbu. Ko tu štiti proizvodjače i trgovce. Trgovci ce na kraju da bi smanjili gubitke znatno povećati cenu robe ili zatvoriti svoje objekte. Opet će to na kraju platiti krajnji kupac kroz skuplji proizvod. Ovaj zakon jedino štiti nesavesne kupce, savesnim poskupljuje proizvod.

  • Deki

    29. jun 2019 | 11:51

    Vracanje robe bez razloga je po meni glupost,necu kupovati nesto sto mi ne treba,jednostavno mora da postoji razlog za vracanje robe.Po ovom zakonu na primer svi mozemo kupiti putni frizider,kofer i graderobu,odemo na more 10 dana,i kad se vratimo sa mora svu robu vratimo i to je to,glupo,jako glupo.

  • mica

    29. jun 2019 | 11:44

    A sta semo,ja se izvinjavam,sa kupcima koji poruce artikl,pa ga ne podignu i onda ste u minusu 700 din?

  • eki

    29. jun 2019 | 11:43

    Dugo sam radila online prodaju putem Instagrama i nikada nisam prevarila kupca,htela sam da radim posten posao bez placanja poreza. Medjutim,u ovoj drzavi covek ne moze da se snadje da zaradi dinar,a da mu drzave ne otme.

    • 29. jun 2019 | 12:27

      mućki provokator

      @eki

      Pošteno nisi radila ako nisi porez plaćala.

    • 29. jun 2019 | 17:32

      Mm

      @eki

      A sta je sa situacijama kada narucis, stigne ti neodgovarajuca velicina, i nece da ti zamene za drugi artikl??? Zasto? Pa u prodavnici kada kupis npr nekome poklon moze da ga menja za bili sta bez ikakvog obrazlozenja tipa malo je, veliko, ne odgovara model i sl.... Sve je ok da prodavci zarade naravno, ali da ne zamene kad ne odgovara, to je bezobrazluk...