Pogledajte koji su najbolji proizvodi u Srbiji po oceni potrošača

  • 6

Ovaj popularni marketinški koncept poznat je u celom svetu, a prestižnu titulu osvajaju proizvođači čiji su proizvodi doživeli svojevrsno poboljšanje u protekloj godini, a čiji su kvalitet ocenili potrošači koji su učestvovali u istraživanju ACNielsena.

Prestižnu oznaku za Izabrani proizvod godine dobili su sledeći proizvodi: Ariel 3in1 Pods color, Fairy Lemon Lift Action gel za pranje posuđa, Always Platinum ulošci, Pamperst Pants proizvođača Procter & Gamble, BOHOR koncentrisani omekšivač domaćeg proizvođača Albus AD, Miss Soleil Sensitive britvice proizvođača BIC, Dr. Oetker ovsene kaše, Jägemeister 2 long drinks, Kraüterhof koffeinski šampon double effekt, Piramida 72 Fresh Baby wet wipes te Vileda MultiSensitive rukavice.

Ovih jedanaest pobedničkih proizvoda krunisano je pečatom za Izabran proizvod godine te će se pod prepoznatljivom crvenom oznakom koja garantuje kvalitet, inovaciju i zadovoljstvo potrošača moći pronaći u narednih 12 meseci na policama Idea, Mercator i Roda širom Srbije.

Dodelu nagrada svojim dolaskom počastio je i Filip Gelder predsednik i CEO izabranog proizvoda godine za ceo svet te izjavio:

- Izuzetno mi je drago što smo prisutni na tržištu Srbije drugu godinu za redom, ta činjenica potvrđuje da se polako etabliramo i da smo prepoznati od strane srpskih potrošača. Čestitam dobitnicama nagrade i verujem da će im ova nagrada omogućiti još bolje rezultate.

Ispitanici su glasali u jedanaest kategorija s područja alkoholnih pića, higijenskih proizvoda i proizvoda za ličnu negu, a inovativnost, privlačnost namera za kupovinu, bila su tri glavna pokazatelja koja su istakla ovogodišnje favorite.

Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnjenja kod potrošača, podrazumevalo je nacionalno reprezentativno glasanje putem web panela, a potrošači su se morali izjasniti kako su zadovoljni proizvodima koji su u poslednjih 18 meseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promenu i poboljšanje.

- Izuzetno sam sretan i zadovoljan jer vidim da se naš koncept proširio na Srbiju i ovde zaživeo. Potrošači su prepoznali crvenu oznaku garancije kvaliteta i to nam je najveća potvrda da ovaj koncept funkcioniše. - izjavio je Dušan Đorić, Country manager za izabrani proizvod godine Srbija.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Strasno

    9. jul 2019 | 14:12

    I nijedan nema srpski naziv?! Sramota!

  • Јасмина

    9. jul 2019 | 14:01

    Ти исти производи имају и у Максију,где је уједно и знатно јефтиније него у Идеји и другим маркетима...

  • Dija

    9. jul 2019 | 14:15

    Svi su odlični, !

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>