Hrvati se žale na avio-saobraćaj, broj prigovora putnika skočio 130%

Hrvatska agencija za civilno vazduhoplovstvo primila je prošle godine 172 prigovora zbog otkazanog leta

Putnici u vazdušnom saobraćaju u Hrvatskoj iz godine u godinu su sve svesniji svojih prava i sve češće ih koriste, o čemu svedoči podatak Agencije za civilno vazduhoplovstvo da su prošle godine primili 130 odsto više prigovora vezanih za kašnjenje ili otkazivanje letova.

Ova agencija, koja je prema evropskim propisima nadležna za mirno rešavanje sporova nastalih povodom prigovora putnika, primila je prošle godine 172 prigovora zbog otkazanog leta, pozivajući se na izveštaj agencije za 2018. godinu.

To je u odnosu na 2017. godinu rast od 130 posto, ali i rast od 2.400 odsto u odnosu na 2013. godinu, kad je po tom osnovu primljeno samo sedam prigovora.

Zbog dužeg kašnjenja, lani su pristigla 254 prigovora, ili 60 posto više nego u godini pre, a podneto je ukupno i 11 prigovora zbog uskraćenog ukrcaja, dok ih je prethodne godine bilo šest.

Ukupno gledajući, agencija je u 2018. godini primila 438 prigovora u odnosu na 238 iz prethodnih godina, što je, kako se navodi, rast od impresivnih 84 posto.

Iz agencije su istakli da je polovina primljenih prigovora rešena u korist putnika isplatom naknade.

(Telegraf Biznis / Tanjug)

Tagovi: Avio kompanija, Hrvatska, letovi, prigovori, putnici, Vazduhoplovstvo, Vazdušni saobraćaj

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata