• 13

"Reno" u problemu, vozači sve manje kupuju njihove automobile, pa se i zarada strmoglavila

Pad dobiti je i posledica pada zarade partnerske kompanije "Nisan"

  • 13

Francuski proizvođač automobila "Reno" izvestio je o neto dobiti u prvom polugodištu od 970 miliona evra, što je upola manje nego godinu dana ranije, a posledica je slabije potražnje za automobilima i pada zarade partnerske kompanije "Nisan".

Kompanija je zabeležila pad prihoda u tome razdoblju za 6,4 posto, na 28,05 milijardi evra, dok je operativna dobit smanjena za 13,6 posto, na 1,65 milijardi evra.

Reno Clio

Smanjenje potražnje, "reno klio", Ilustracija/Foto: Pixabay

- S obzirom na smanjenje potražnje, sada očekujemo da će prihodi u 2019. godini biti blizu prošlogodišnjeg nivoa - saopštili su iz "Renoa".

MANIPULACIJE ČELNIKA

Slabija prodaja automobila uzdrmala je ceo taj sektor, izazvavši niz upozorenja o dobiti, a za "Reno" i "Nisan" izazovi su još i složeniji dok nastoje da okrenu novu stranicu nakon ere Karlosa Gosna, bivšeg čelnika koji čeka suđenje u Japanu zbog optužbi za finansijske manipulacije.

Dobit "Renoa" pogođena je i slabijom zaradom "Nisana", koji je 43,4 posto u njegovom vlasništvu. "Nisan" je ranije izvestio o padu neto dobiti u prvih šest meseci za čak 95 posto u odnosu na lani, na svega 59 miliona dolara, što je rezultiralo i najavom otpuštanja 12.500 hiljada radnika i rezanjem proizvodnih kapaciteta.

(Telegraf.rs / Izvor: Hina)

Komentari

  • stvarno?

    mishljenja su podeljena i tako treba da bude. ja imam lagunu 2.0dci 173 ks, zena vozi avensis 2.2 d4d 177ks i imamo bmw 3 shnizer 200 ks. neku razliku u kvalitetu nisam primetio. servisiranje je redovno. sva tri auta imaju dovoljno snage da na putu mogu kad hocu i gde hocu. udobnost kod renoa je mnogo veca nego kod ova druga dva. potroshnja je manja . servisiranje i odrzavanje je jeftinije. a shto se tiche motora samog. imam utisak da je reno elastichniji. posle 1000 km u komadu imam utisak da i bmw i toyota izgube po malo snage dok mi je reno nekako zivlji po gasu. ja sigurno necu podici zaradu renou ali je moj sledeci auto definitivno sa 2.0 dci motorom. u srbiji se udomacilo ,, samo nemac,, po mogucstvu golf 2 ili 1.9 diesel. vecina ce kupiti 20 god starog nemca umesto 10 god mladjeg renoa.danas chak i benzinci prelaze 500 000 km bez problema. tako da je naj bolje za svakog da vidi za shta mu treba auto. koja ce mu biti namena i koliko ce koshtati odrzavanje. reno ce mu biti uvek naj jeftinija opcija. sigurnost i udobnost u toj ceni nece naci ni kod jednog drugog proizvodjacha . a vec 20 god. sam po evropskim putevima, do sad ne videh renoa da stoji na zaustavnoj traci. ovo je moje iskustvo posle 9 reno vozila u vlasnishtvu. a vi narode kupite golfa 2 ili bmw kockicu . nemac je to.

  • Nn

    Jeste da je opsti kvalitet nemaca bolji, ali sto se tice udobnosti i uzitka u voznji tu francuzima nisu ni do kolena (barem sto se tice srednje klase automobila).

  • Nole

    A koštaju u pm.

Preporuka sa Weba

Google preporuke