Šoping centri izlaze iz mode, ali ovo je hit mesto gde trgovci vrebaju kupce i dobro im ide
Trgovci se danas fokusiraju na osvajanje kupaca na jednom mestu, tamo gde znaju da će ljudi nešto pazariti - na aerodromima.
Veliki svetski brendovi šire svoje prisustvo na aerodromima širom sveta da bi putnike mogli da nagovore da kupuju impulsivno dok čekaju svoje letove.
Ranije ovog meseca, Colgate je kupio Filorg, luksuzni brend za negu kože protiv starenja koji je postao veliki igrač na aerodromima.
Demografija putnika se menja, više ljudi nego ikada leti i kompanije su prepoznale priliku da stignu do milenijalaca na aerodromima.
Industrija maloprodaje na aerodromu raste zapanjujućim tempom. Globalni prihodi od putovanja, koji uključuju bescarinsku prodaju na aerodromskim trgovinama, utrostručili su se u proteklih 15 godina na 69 milijardi dolara u 2017. godini, rezultati su Boston Consulting Group.
Nekoliko trendova podiže tržišnu nišu. Porast nisko budžetnih avio-kompanija otvorio je avio-putovanja novim putnicima. Više od četiri milijarde putnika letelo je u 2017. godini, što je porast od manje od dve milijarde, zaključila je Boston Consulting Group.
Više putnika leti na međunarodnom planu, pomažući maloprodaji aerodroma u azijsko-pacifičkom regionu za oko 14% godišnje od 2002. godine. Regija sada čini skoro polovinu globalnih prihoda od putovanja danas.
Očekuje se da će avionska putovanja nastaviti da se povećavaju i u narednim godinama: saobraćaj ka aerodromima će se povećati za oko 8% godišnje do 2026. godine, predviđa firma za istraživanje tržišta NPD.
"PRAVI NAČIN RAZMIŠLJANJA"
Putnici imaju prosečno 56 minuta slobodnog vremena pre svojih letova i obično troše 25 minuta na kupovinu u fri šopovima, procenjuje NPD Grupa.
Luksuzni brendovi, proizvođači alkohola i proizvođači kozmetike preuređuju svoje strategije kako bi privukli putnike tokom tog praznog hoda.
Kupci na aerodromima uglavnom traže ekskluzivne proizvode za sebe i poklone za prijatelje i porodicu. Džek Denijels je na primer dodao liniju koja je dostupna samo na aerodromima, i drugim međunarodnim turističkim lokacijama.
Za Monkler, italijansku kompaniju za proizvodnju odeće, aerodromi predstavljaju ključnu priliku da se dođe do "sledeće generacije" luksuznih kupaca.
Marke za negu lepote i kože se takođe fokusiraju na aerodrome.
Čak i neki brendovi koji se polako gase, kao što je Brookstone vide priliku da ostanu "da plivaju" baš na aerodromima, koji imaju stalni promet.
Prošle godine, kada je kompanija podnela zahtev za bankrot i saopštila da će zatvoriti svih preostalih 101 centara, ona je otvorila svojih 35 prodavnica na aerodromima.
VIDEO: 8 proizvoda koji su postali pravi hit zbog rođendana sletanja na Mesec
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
alex
Super znaci otvarace arrodrome u svakom mestu,i svi cemo putovati avionam .
Podelite komentar
Draganac
Oce li ostati tezni centri za one koji ne putuju avionom, ili ce svi morati da bi promet bio veci? Smesna teza!
Podelite komentar
Dejan
Ovo ne vazi za Srbiju, vecina se nikada nije vozila avionom
Podelite komentar