Furate bradu ili brkove? Gillette vam to nikad neće oprostiti

Prodaja žileta naglo je pala zbog trenda nošenja brade

Kompanija Procter&Gamble saopštila je da je uprkos rastu prodaje, drugo tromesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrednosti poslovanja s žiletima marke Gillette.

Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, saopštila je da su joj prihodi u poslednjem kvartalu porasli za 3,6 odsto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.

Smanjenje vrednosti poslovanja u Gillette segmentu dolazi kao posledica slabljenja prodaje u segmentu nege poslednjih nekoliko godina. Trošak tog smanjenja vrednosti iznosio je osam milijardi dolara.

Kompanija je istakla veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry'sa i Dollar Shave Cluba, usmerenih na internet poslovanje.

Glavni finansijski direktor P&G-a Jon Moeller za otpis je rekao da je vođen računovodstvenim pravilima te je istakao da segment nege, koji obuhvata najviše globalnih proizvoda te kompanije, ostaje dugoročno održivo poslovanje.

- Segment proizvoda za negu i dalje ostaje veoma atraktivno poslovanje - rekao je.

(Telegraf Biznis)

Tagovi: brada brkovi, Gillette, pad prodaje, žileti

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (1)
Poređaj komentare:
  • K
    Kale

    Neka nabiju još cene, kao da prodaju zlato.