• 1
 ≫ 

Furate bradu ili brkove? Gillette vam to nikad neće oprostiti

 ≫ 

Prodaja žileta naglo je pala zbog trenda nošenja brade

  • 1

Kompanija Procter&Gamble saopštila je da je uprkos rastu prodaje, drugo tromesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrednosti poslovanja s žiletima marke Gillette.

Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, saopštila je da su joj prihodi u poslednjem kvartalu porasli za 3,6 odsto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.

Smanjenje vrednosti poslovanja u Gillette segmentu dolazi kao posledica slabljenja prodaje u segmentu nege poslednjih nekoliko godina. Trošak tog smanjenja vrednosti iznosio je osam milijardi dolara.

Kompanija je istakla veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry'sa i Dollar Shave Cluba, usmerenih na internet poslovanje.

Glavni finansijski direktor P&G-a Jon Moeller za otpis je rekao da je vođen računovodstvenim pravilima te je istakao da segment nege, koji obuhvata najviše globalnih proizvoda te kompanije, ostaje dugoročno održivo poslovanje.

- Segment proizvoda za negu i dalje ostaje veoma atraktivno poslovanje - rekao je.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari