Furate bradu ili brkove? Gillette vam to nikad neće oprostiti
Kompanija Procter&Gamble saopštila je da je uprkos rastu prodaje, drugo tromesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrednosti poslovanja s žiletima marke Gillette.
Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, saopštila je da su joj prihodi u poslednjem kvartalu porasli za 3,6 odsto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.
Smanjenje vrednosti poslovanja u Gillette segmentu dolazi kao posledica slabljenja prodaje u segmentu nege poslednjih nekoliko godina. Trošak tog smanjenja vrednosti iznosio je osam milijardi dolara.
Kompanija je istakla veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry'sa i Dollar Shave Cluba, usmerenih na internet poslovanje.
Glavni finansijski direktor P&G-a Jon Moeller za otpis je rekao da je vođen računovodstvenim pravilima te je istakao da segment nege, koji obuhvata najviše globalnih proizvoda te kompanije, ostaje dugoročno održivo poslovanje.
- Segment proizvoda za negu i dalje ostaje veoma atraktivno poslovanje - rekao je.
(Telegraf Biznis)
Video: Sutra je neophodno da se određena grupa građana javi u Pošti: Važno obaveštenje za građane
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kale
Neka nabiju još cene, kao da prodaju zlato.
Podelite komentar