Voće i povrće više ne sme u plastična pakovanja: Sve više marketa u svetu izbacuje ovu ambalažu
Sve više supermarketa i distributera pokušava da izbaci plastiku sa polica što je više moguće. Voće i povrće naročito više ne smeju da se pakuju u plastiku. U međuvremenu, svi traže alternative. Međutim, neki potrošači strahuju da bi mogli platiti ove alternative u budućnosti.
Ipak, u rukovodstvu Švarc Grupe, koja uključuje Lidl i Кaufland, ne veruju da će postojati značajni dodatni troškovi. "Vrlo dobro znamo kako da ponudimo dobar kvalitet po niskim cenama - i kroz procese i kroz količine", poručili su oni.
Švarc Grupa namerava da uspostavi dualni sistem za odlaganje otpada. Lidl želi da izostavi plastiku tamo gde to nije apsolutno neophodno. Međutim, bez toga ne možete u potpunosti, napominju oni.
Lidl je nedavno predstavio i oznaku "Odgovorno upakovano". Time se identifikuju proizvodi u čijim je pakovanjima posebno malo plastike.
- Svako ko plasira plastiku na tržište, mora takođe aktivno voditi računa o većoj mogućnosti recikliranja materijala - izjavio je Jan Bok, direktor nabavke u nemačkom Lidlu.
VIDEO: Zbog čega će skraćenica GMO uskoro biti najvažnija u Srbiji?
(Telegraf Biznis/businessinsider.de)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.