• 19

"Lep je auto-put, ali kako ćemo do auto-puta"? Ministarka ima objašnjenje

Od decembra više neće biti gužve

  • 19

Na putu do Obrenovca ima više vozila jer svi hoće ka Čačku da idu autoputem "Miloš Veliki" umesto Ibarskom magistralom, kaže potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović i ističe da od 19. decembra više neće biti gužve pošto se u saobraćaj pušta i deonica autoputa Surčin - Obrenovac.

- Kada se radi uvek ima komentara, ne samo od opozicije već i deo medija sad govori o tome kako je lep autoput - ali kako ćemo doći do autoputa. Odmah da im kažem da se uveliko radi na deonici Surčin - Obrenovac koja će biti puštena u saobraćaj 19. decembra i kada će tih gužvi biti mnogo manje - rekla je Mihajlović.

Kaže, takođe, da bi Kinezi trebalo da počnu da grade i novu deonicu koja je ugovorena pre neki dan, od Novog Beogada do Surčina i da radovi treba da počnu 1. marta i budu gotovi najkasnije do novembra 2021. godine, kada ćemo imati kompletan autoput od Novog Beogada do Čačka.

Dok deonica Novi Beograd - Surčin ne bude završena, građani će moći da se uključe na autoput Surčin - Obrenovac na petlji "Surčin" i petlji "Obrenovac" do koje se stiže preko Umke i Mislođina.

Sada vozila mogu da se uključe na autoput "Miloš Veliki" samo kod Obrenovca, to jest Mislođina.

Mihajlović ističe da pre četiri godine nismo imali autoput "Miloš Veliki", niti Koridor 10 kroz Grdeličku klisuru i na drugim delovima, niti je bilo naznaka da je moguće organizovati finansiranje niti izvođenje radova na nekim deonicama.

"Sada je pitanje je'' l hoćemo autoput ili nećemo? Naravno da će biti više vozila na području Umke i Mislođina, jer ljudi žele da koriste autoput umesto Ibarske magistrale, ali je država vodila račuina o tome i deo Surčin - Obrenovac će biti pušten.

Ti komentari su bili ne samo za ''Miloš Veliki'' već je deo opozicije pričao ranije i za predviđeni autoput Niš - Pločnik - Merdare kako na nama ne treba". Kako je naglasila, ljudi ne shvataju da svaki metar puta, bilo autoputa, regionalnog ili magistralnog puta, znači razvoj i bolji život za taj deo Srbije.

(Telegraf Biznis / Tanjug)

Komentari

  • Filip

    Zadatak vlade je da radi u korist svih građana Srbije, zato ste tu gde jeste ne vidim u čemu je problem sa vaše strane jer čime bi se bavili nego prosperitetom i boljitkom! Zato ste i birani. O mostu ste govori još od 2015. godine i za to su odobrena sredstva, odnosno uzeti su krediti od Evropske investicione banke! Brine me samo to što nije most urađen ranije, čekalo se četiri godine a uzeti su krediti, i ko će te kredite vraćati?

  • Ljubina

    Gospođo ministarka ne razumem se mnogo u niskogradnju, meni je bitno da putevi služe svojoj svrsi. Ono što me brine je to dokle ćete da nas varate i ubeđujete u nešto što svi vidimo da nije dobro a vi uporno tvrdite da je dobro za Srbiju. Vađ vođa i vi stalno se zaklinjete u Srbiju, gospodo vi niste Srbija, vi ste obični ljudi koje mi plaćamo, mnogo ste sebi dopustili! (Loše vam je urađena plastična operacija lica, menjajte plastičnog hirurga)!

  • Marko

    Masovna ulaganja, ali isključivo u Srbiju. U Vojvodini je puteve trasirala naša carica Marija, a asfaltirao ih Tito. U takvom su i stanju. Srbija od "ulaganja" (uzmu, pa ne vrate) u Vojvodinu ima samo uzimanja.

Preporuka sa Weba

Google preporuke