Banke u Srbiji počele da beže sa društvenih mreža

Tri od četiri bankara kažu da su društveni mediji važni, pokazalo je nedavno jedno istraživanje i dok mnoge finansijske institucije tek uče kako koristiti mreže na pravi način, neke od toga beže.

Ako ste od onih koji obavezno češljaju profile institucija na društvenim mrežama, sigurno ste primetili da nekih banaka tamo nema.

Banke su krenule ove godine putem kojim su neki brendovi zakoračali još početkom godine - povlače se sa društvenih mreža.

UniCredit grupa, pa tako i UniCredit banka Srbija, BiH, Zagrebačka banka i ostale banke u grupaciji povukle su se sa društvenih mreža, a isto su najavile još neke banke u Srbiji.

Ove dve navedene, kažu da, zbog sve češćeg curenja podataka nemaju više puno poverenja u Fejsbuk imperiju. Mnogi su potez svetskih brendova da se povuku, kao što je to uradio na primer britanski Lush, prokomentarisali kao vetar u leđa kako bi se ohrabrili na ovakvu odluku.

Otkako je Fejsbukovo ime počelo da se vezuje za nebrojeno mnogo skandala, sve je veći broj pojedinaca koji polako odustaju i gase svoj profil na ovoj društvenoj mreži. A da nisu u pitanju samo fizička lica, najbolje nam govori potez upravo pomenutih banaka.

Samo je UniCredi objasnila zašto se povlači u jednom od svojih odgovora:

- UniCredit veruje da pristupačni i odgovorni kanali komunikacije koji su u njegovom vlasništvu i koji su koordinisani kroz uslužni model od 360 stepeni, predstavljaju najbolji način za servisiranje svojih klijenata. Upravo iz tog razloga UniCredit stalno investira u unapređenje svojih digitalnih kanala kako bi obezbedila mogućnost kvalitetnog dijaloga -

Šta ovo znači za korisnike i verne pratioce? Hoće li se taj trend nastaviti i da li će se sada, malo‑pomalo, sve kompanije povući? Ostaje nam da "pratimo".

VIDEO: Zanimljive činjenice koje niste znali o bankomatima

(Telegraf Biznis)

Tagovi: Bankari, Banke, društvene mreže

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata