Šta je to Mekdonalds upravo uradio? Potez koji će zauvek promeniti industriju brze hrane
Mekdonalds širom sveta upostavlja novi sistem naručivanja - potez koji bi zauvek mogao da promeni industriju brze hrane. Sve se bazira ukratko rečeno, na "hrani za poneti".
Iako na prvi pogled Mekdonaldsov potez napreduje gotovo nezapaženo, i te kako se širi širom sveta, a drugi lanci gledaju kako mogu da ga primene. Ovaj lanac brze hrane, naime, nudi narudžbine preko aplikacije, a usluga bi, kako ocenjuju svetski mediji mogla da pokrene radikalnu promenu u ovoj industriji.
Zahvaljujući mobilnoj funkciji, kupci odmah naručuju. Ako tražite burgere i čips na putu do bioskopa, svoj meni možete sastaviti putem aplikacije. Narudžbina se aktivira samo ako se kupac nalazi u radijusu od 200 metara do željene tačke preuzimanja.
Brza hrana - bez dosadnih čekanja u redu. To je ono što je Mek zamislio.
Dakle, gosti naručuju hranu putem velikih tač skrin kioska, plate i preuzmu svoju hranu. Radnici imaju jednu jedinu ulogu a to je da spreme hranu.
Naručivanje hrane tako izgleda poput prijavljivanja na aerodromu, bar tako to porede ugostitelji koje je anketirao BI.
- To je ono što gost želi i brzo će usvojiti ovo kao naviku, a oni koji pružaju uslugu više ne moraju da koriste svoje osoblje za administrativni posao -.
U SAD-u hrana za one koji žure je već postao razrađen posao. Američki lanci brze hrane postižu značajno veće marže na digitalnim predporudžbinama od prodaje karata u klasičnim restoranima. U mobilnom naručivanju, udeo zarade menija iznosi 51 posto. U slučaju obične prodaje, međutim, samo 40 procenata, jer su na taj način nastali veći troškovi rada.
Meksički lanac Chipotle, na primer, poznat po buritosima i takosima, udvostručio je profit u drugom tromesečju preko onlajn narudžbi. Ova ekspanzija tera industriju da bude inovativnija. U Nemačkoj na primer, Mekdonaldas pokušava da ojača svoje tržišno liderstvo digitalizacijom svoje osnovne delatnosti.
- Ljudi brže dobijaju hranu i piće, a preduzeća mogu da opslužuju više kupaca u kratkim vremenskim okvirima - kaže Gretel Veis, urednica časopisa Food Service.
Nova ponuda Meka kao konkurenciju ima tradicionalne jake pekare u nekim zemljama Evrope, ali ovo je način da im se suprotstave.
Poznato je da su u jutarnjim satima gužve, a prednost će imati onaj ko brže obradi nalog od kupaca koji su tada naročito pod stresom i nestrpljivi.
- Tržište biznisa sa doručkom do sada je uglavnom bilo zatvoreno za kompanije brze hrane - kaže Achim Himmelreich iz menadžerske konsultantske kompanije Campgemini. U međuvremenu pojavilo se to da je dovoljan jedan klik u aplikaciji i doručak je spreman za preuzimanje.
Kako se ocenjuje, ovo će biti najveća promena koju Mek uvodi u svoje poslovanje još otkad su sedamdesetih uveli opciju drive-ina. Taj novitet je tada značio revoluciju među lancima brze hrane, a novi restorani "za poneti" možda najavljuju revoluciju broj dva.
VIDEO: Naručio majicu, dobio haljinu: Ovo su najveći "horori" onlajn kupovine
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Перагеније
Још има оних који то једу!?...
Podelite komentar
...
Jos da nose preko pancevca bili bi dobri
Podelite komentar