• 0

Radikalan potez: Kupke koje svakodnevno koristite više nikada neće biti iste

Novi trend stiže na police

  • 0

Kompanija Unilever planira da prepolovi upotrebu tzv. virgin, odnosno čiste plastike do 2025. godine, rekli su u ovom gigantu robe široke potrošnje.

Kompanija, čiji brendovi uključuju marke poput Dove, saopštila je da će to postići tako što će svoju "apsolutnu upotrebu plastične ambalaže“ smanjiti za preko 100.000 tona i "ubrzati upotrebu reciklirane plastike“. Virgin plastika se proizvodi upotrebom sirovina, a neod recikliranih materijala.

Firma se takođe obavezala da će pomoći u prikupljanju i obradi plastične ambalaže.

- Način na koji ćemo smanjiti nečistu plastiku na pola je, prvo, apsolutno smanjenje količine plastike koju koristimo, a to će zahtevati našu najbolju inovativnu sposobnost da smislimo različite formate pakovanja - rekao je generalni direktor Unilevera Alan Jope.

- Ali takođe, mnogo više koristimo reciklirane materijale, stvari koje je potrošač ubacio u reciklažne tokove i koje mi možemo da koristimo - dodao je Jope.
Jope je rekao da će prvi posao biti preoblikovanje portfelja kompanije - sugerišući radikalan pomak u načinu na koji će se proizvodi pojaviti na policama.

- Proizvode koji su trenutno napravljeni od potpuno nove plastike moramo premestiti u materijale sa lakšim pakovanjem odnosno one od više reciklirane plastike - dodao je.

Unilever je jedna od brojnih kompanija koje se bavi upotrebom plastike, a u septembru je Burger King iz Velike Britanije objavio da više neće nuditi plastične igračke za decu.

Burger King je soapštio da će njegovim potezom svake godine uštedeti oko 320 tona plastike za jednokratnu upotrebu. Do 2025. godine želi da ambalaža bude 100% reciklirajuća.

Video: Smrt zvana plastična kesa: U čemu vi nosite namirnice?

(Telegraf Biznis)

Komentari

Preporuka sa Weba

Google preporuke