• 0

Sa genijalnom kampanjom "Ne odričem se", agencija McCann najuspešnija na Festivalu Golden Drum

Kampanja nosi snažnu poruku roditelja koji su javno stali uz decu kad su im rekla da su gej

  • 0
McCan Foto: Printskrin/Youtube

Kampanja „Ne odričem se“ agencije McCann Beograd realizovana u saradnji sa agencijom UM Beograd osvojila je The best of Genius Loci (Lokalni duh), kao i tri srebrne nagrade na Festivalu Golden Drum.

The best of Genius Loci dodeljuje se kampanji sa najkarakterističnijim lokalnim duhom koja ističe i slavi različite kulture. Tri Silver Drum priznanja dobijena su u kategorijama: Creative use of Media i Public & Community Relations (Engagement), i Non-profit social good (Social good).

McCann Beograd kao najuspešnija agencija u ovom regionu dobila je priznanje Golden Drum Adriatic, čime je značajno doprinela ukupnom uspehu agencijske mreže McCann Worldgroup, koja je četvrti put zaredom proglašena za najuspešniju agencijsku mrežu na Golden Drum Festivalu.

Mali oglasi u dnevnoj štampi u kojima se roditelji ne odriču svoje dece zbog njihove seksualne orijentacije i rodnog identiteta, probudili su interesovanje javnosti ne samo u Srbiji već i u regionu. Male oglase su napisali sami roditelji u okviru kampanje koju je za udruženje “Da se zna” kreirao McCann Beograd uz podršku UM Beograd, a podržale su je brojne javne ličnosti, organizacije, kao i građani.

- Kreativnost je srž našeg posla. Nagrade ne predstavljaju samo satisfakciju za dobro realizovane projekte, vec i svojevrsnu dugoročnu investiciju u rast poslovnih rezultata naše agencije. Veoma smo zadovoljni učinkom na Golden Drum-u, najvažnijem festivalu u centralno-istočnoj Evropi. Zahvaljujem se našim partnerima, hrabrim brendovima koji imaju snagu da pokrenu promene ne samo u načinu komunikacije, već i u društvu. Ponosna sam na timove u našoj agenciji, na sve naše finaliste, tri srebrne i dve prestižne nagrade, The best of Genius Loci i Golden Drum Adriatic, kao i na doprinos McCann-a iz Beograda nagradi za mrežu godine koju je osvojila McCann Worldgroup - izjavila je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.

Pored kampanje „Ne odričem se“, koja je u finale ušla u pet kategorija, na short-listi su se plasirale još dve kampanje agencije McCann Beograd: „#StayClean“ (realizovana u saradnji sa agencijom Drive i Exit fondacijom) u dve kategorije i „Beba bira gde“ (realizovana za brend Rosa) u jednoj.

Festival Golden Drum u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je dvadeset šesti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore (SOZ). Na festivalu je učestvovala 21 agencijska mreža i 208 agencija iz 26 država.

(TelegrafBiznis.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>