#Par na dar: Kupite dva, treći poklonite organizaciji NORBS

  • 0

Total Social Impact akcija brenda PAR i NORBS-a počela je ove nedelje na Sajmu održive mode “EXPO održive mode” u okviru Belgrade Fashion Week-a.

Mehanizam akcije: Za dva kupljena PAR brenda, treći PAR brend poklanjamo organizaciji NORBS.

- Želimo da budemo brend koji doprinosi razvoju zajednice. Da ukažemo da postoje vrednosti oko kojih svi zajedno ne smemo da pravimo kompromise. To su poštovanja društvenih principa i uspostavljanje međuzavisnosti sa svima koji žive u našoj zajednici. Da promovišemo retkost kao vrednost, jer kako se divimo retkim pojavama, tako treba da se divimo i svakoj drugoj retkosti u društvu. Lično verujem da brendovi koji žele da budu održivi na tržištu treba da implementiraju “total social impact” u svoj sistem vrednosti koji isporučuju - rekla je Žaklina Mikić, jedna od osnivača brenda PAR.

Par na dar, carape Foto: Promo

NORBS kao savez koji se bori za bolji položaj svih koji boluju od neke od preko 6.000 retkih bolesti izražava zahvalnost brendu PAR na njihovom humanom gestu.

Par na dar, carape Foto: Promo

- Ova donacija biće dodeljena onima kojima je najneophodnija, bilo da boluju od retke bolesti ili ne, čime želimo da pokažemo da je borba za bolji život jednog dela stanovništva neodvojivo povezana sa brigom za sve naše sugrađane - izjavio je Davor Duboka, izvršni direktor NORBS-a.

PAR NA DAR akcija je sprovedena na svim prodajnim mestima PAR čarapa kao i online na www.rubonline.shop.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>