• 0

Šoping groznica: Za prvih devet sati, čak 23 milijarde dolara

"Duplo jedanaest", ime festivala potiče od kalendarskog datuma 11. novembra, pri čemu četiri jedinice (11/11) označavaju status samca.

  • 0

Kineski gigant onlajn trgovine, Alibaba, saopštio je da je prodaja tokom prvih devet sati na "Dan samaca", koji kompanija organizuje svakog 11. novembra, dostigla 158,31 milijardi juana (22,63 milijarde dolara), što je 25 odsto više u odnosu na prodaju u prvih devet sati na isti dan prošle godine.

"Dan samaca", kineski pandan američkom "Crnom petku" i "Sajber ponedeljku", koji predsednik i glavni izvršni direktor Alibabe Danijel Džang promoviše kao 24-časovni onlajn šoping praznik od 2009. godine, beleži ubrzani rast s tendencijom da postane najveći maloprodajni događaj u svetu, prenosi Rojters.

Poznat i pod nazivom "Duplo jedanaest", ime festivala potiče od kalendarskog datuma 11. novembra, pri čemu četiri jedinice (11/11) označavaju status samca.

Alibaba je prošle godine na svojim platformama na "Dan samaca" zabeležio prodaju vrednu 30 milijardi dolara, bacivši u zasenak 7,9 milijardi dolara ostvarenih u onlajn kupovinama na američki "Sajber ponedeljak". Prošlogodišnji rast prodaje na ovaj dan bio je 27 procenata, najniži u desetogodišnjoj istoriji tog događaja, što je nagnalo organizatore da potraže sveže ideje.

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Komentari

Preporuka sa Weba

Google preporuke