Amerikanci oborili rekord: Otkriveno koliko su potrošili na online kupovinu za Crni petak
To je druga najveća potrođnja u istoriji SAD i ostvarena je u jednom danu internet kupovine
Umesto čekanja u redovima pred šoping centrima, Amerikanci na Crni petak, kada su najveća sniženja, sve više ostaju kod kuće i kupovinu obavljaju putem interneta. Tako su ovog "Crnog petka" dan nakon Dana zahvalnosti, potrošili 7,4 milijarde dolara na internet kampanju, objavio je Adobe Analytics.
To je rekorda potrošnja kad je u pitanju online kupovina na "crni petak", čak 20 odsto veća u odnosu na prošlu godinu.
Takođe, to je druga najveća potrošnja u istoriji SAD i ostvarena je u jednom danu internet kupovine. Samo je prošlogodišnji Cyber ponedeljak bio rastrošniji, tada su Amerikanci potrošili u "online" kupovini 500 miliona dolara više, odnosno 7,9 milijardi.
Video: Ludilo crnog petka: Otela detetu proizvod, a onda ju je dohvatila njegova majka
(Telegraf Biznis/Hina)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.