
Filip Moris poručuje: Ako ne pušiš, ne počinji. Ako pušiš, prestani. Ako ne prestaneš, promeni
Miletić je, na konferenciji Održiva budućnost 2020: „Liderstvo je partnerstvo“ rekao da je Filip Moris pre pet godina i zvanično saopštio da je strateško opredeljenje ovog duvanskog giganta budućnost bez duvanskog dima.
- Mi smo ovu viziju počeli da gradimo od činjenice šta je za nas ispravna stvar. Razumeli smo da je promenu potrebno napraviti u samom korenu poslovanja – a to je naš proizvod. Ponudili smo potrošačima proizvod koji je manje štetan, na njegovom razvoju smo radili duže od 15 godina i došli do rešenja koje zagreva a ne sagoreva duvan - objasnio je Miletić i dodao da sve što kompanija Filip Moris radi usmereno je na održivost poslovanja i na potrebe potrošača.
Industrije kao što je duvanska, zbog prirode svog poslovanja dugo su se suočavale sa skepticizmom kada je reč o održivom razvoju. Danas, Filip Moris je kompanija koja se uključuje u javni diskurs o mehanizmima za očuvanje životne sredine i smanjenom štetnom uticaju po okolinu jer otvara temu koja zagovara bolja rešenja za više od milijardu pušača koliko ih, prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, trenutno ima u svetu.
- Naša poruka je veoma jasna – ako ne pušite, ne počinjite. Ako pušite prestanite. Mi još kažemo, ako ne prestanete, promenite i mislimo da je važno informisati potrošače da postoje bolje alternative - rekao je Miletić.
Kompanija Filip Moris je 2019. proglasila godinom bez duvanskog dima. Globalna inicijativa koja zagovara budućnost bez duvanskog dima, Unsmoke Your World, pobudila je veliku pažnju javnosti i ima za cilj da pokrene javni dijalog da se broj odraslih pušača redukuje i da se onima koji bi u drugačijim okolnostima nastavili da puše, pruži dovoljno informacija o boljim alternativama.
Filip Moris je prvi iz duvanske industrije koji je počeo da radi na tome i sveobuhvatno ušao u korenitu transformaciju poslovanja. Ujedno je i prva kompanija koja je dobila potvrdu Američke administracije za hranu i lekove (FDA) da je njihov proizvod baziran na sistemu za zagrevanje duvana usklađen sa principima javnog zdravlja i dozvoljen za prodaju pod strogo kontrolisanim marketinškim principima.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Milijana
Moram priznati da bi malo koja kompanija započela ovakvu akciju. Respect!
Podelite komentar