Nemci traže radnike, a ovo je način da zaradite od 38.000 do 50.000 evra

 ≫ 
  • 8

Uprkos tome što se sve češće pominje usporavanje privrede prve sile EU, Nemačke železnice očajnicki traže osoblje, piše "Bild".

Ta kompanija će, prema poslednjim podacima, tokom sledećih pet godina morati da zameni čak polovinu od 200.000 radnika.

Glavni razlog kadrovskog pojačanja leži u činjenici da mnogi trenutno zaposleni uskoro odlaze u penziju, a plata u ovom sektoru kreće se od 34.000 do 52.000 evra godišnje, u zavisnosti od pozicije i iskustva radnika, prenosi novac.jutarnji.hr.

Martin Seiler, zadužen za ljudske resurse Nemačkih železnica, kaže da bi do kraja 2019. godine kompanija trebalo da zaposli čak 24.000 novih radnika.

Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sledeće godine.

Istovremeno, nemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promena planira da poveća investicije u železnice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mesta.

Nemacke železnice trenutno, pre svega, traže mašinovođe, kao i uslužno i informatičko osoblje, građevinske i elektro inženjere. Buduće generacije vozova trebalo bi da budu "preciznije i robusnije" da bi se sprečila neželjena kašnjenja i otkazivanja.

U tom sektoru prošečna plata zavisi od vrste posla.

U kompaniji je trenutno angažovano 500 različitih zanimanja, među kojima su i kuvari, kancelarijski radnici, inženjeri i IT strucnjaci. Vozači lokomotiva u proseku zarade 38.000 evra, ali njihova plata može dostići i 50.000 evra.

Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 evra godišnje (bruto iznos), dok službenici u železnickim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 evra godišnje.

Radnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 i 46.000 evra, dok putnički savetnici i prodavci karata mogu zaraditi do 39.000 evra. Graditelji pruga prosečno primaju do 42.000 evra bruto, a njihova plata zavisi od radnog iskustva i naknada za rad praznicima, nedeljama i u noćnim smenama.

Tehničari za kontrolu i bezebednost u proseku zarade najveću godišnju platu koja se može dostići i do 52.000 evra, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta železnica, čija je uloga uporediva sa kontrolorima leta.

(Telegraf Biznis/Jutarnji list)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Radovan

    16. decembar 2019 | 14:19

    Bruto. Kad se oduzmu porezi i ostalo, obrni-okreni ostane 1500-2000 evra. Prsla je Nemacka skroz ko tikva. Ejj, vozis voz za 1500 evra. Pa gde to ima? Ima, ima u Raspaloj Nemackoj. Samo se koprcaju, al dzaba im, upadaju u sve dublji i dublji kanal.

  • Nesa

    16. decembar 2019 | 14:40

    Neka oni nama vrate oteto.Unetnine,slike,knjige skupocene vredne,zlato,nakit.....sto su otimali iznoslila vagonima iz Srbije u II sv ratu.I odstetu od 50 milijardi evra za infrastrukturu,ljude,pretpljeni bol....'Pa bi imali za mercedese,folcvagene,opele......

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>