Plan za 2021. godinu: Do Budimpešte ćemo stizati za sat i po

U proteklom periodu, na najznačajnijem Koridoru 10 kroz Srbiju i na barskoj pruzi, modernizovano je 227 km pruge, a planira se još 134 km pruge za velike brzine, kaže Miroljub Jeftić

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika hekata
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Xyz

    05. januar 2020 | 12:17

    Pa valjda bi bilo potrebnije raditi prugu prema nisu ili baru to su mnogo frekventnije linije.Jedno vreme sam cesto putovao do Novog Sada odatle neostane 20 ljudi u vozu

  • Taxista

    05. januar 2020 | 11:56

    I šta ću uopšte u Budimpešti. Ko to radi procene isplativosti ovakvih poduhvata? I dal je Beograd=Srbija?

  • Lord

    05. januar 2020 | 10:59

    Sad su mnogo lepse bajke, nego kad sam bio mali... 😀