Boingu baš ne ide: Novi problemi posle pada ukrajinskog aviona 737-800
Još jedna avionska nesreća koja se desila kada je pao ukrajinski avion 737 u Iranu mogla bi da prouzrokuje dodatne probleme Boingu.
Avion boing 737-800 koji je bio u vlasništvu Ukraine International Airlines srušio se ubrzo nakon poletanja sa međunarodnog aerodroma u Teheranu. Svih 176 putnika je stradalo.
Najnovije informacije su da su avion oborile rakete, ali se u ranijim medijskim izveštajima pominjao i kvar motora.
737-800 nije čuveni, sporni 737 Max, ali verzija 800 ove letelice poznata je i kao "sledeća generacija" (next generation ili NG), i ona je naime imala svojih problema. Boing je isporučio oko 6.700 ovih aviona širom sveta.
U aprilu 2018. delovi motora na letu Southvest Airlines-a (LUV) ispali su i razbijen je prozor. Tom prilikom stradala je jedna žena.
U novembru 2019. Nacionalni odbor za sigurnost saobraćaja SAD-a preporučio je Boingu da redizajnira spoljnu oblogu motora aviona kako se sprečilo da "ulet"i u avion u slučaju sličnih situacija.
Rečeno je tom prilikom da bi avioni Being 737 NG trebalo da budu dodatno opremljeni, kompanija je obećala da će da radi na popravci.
Međutim, otkrivene su i pukotine na nosačima krila, zbog čega je prizemljeno na desetine letelica. Ipak, dok je FAA sprovodila istragu, 737 NG je nastavio da leti.
Akcije Boinga (BA) ponovo su pale, odmah posle pada ovog aviona. Kompanija je u sredu izdala saopštenje u kojem izražava saučešće zbog poslednje nesreće.
Video: Pao boing 737 kod aerodroma Hose Marti u Havani
(Telegraf Biznis)
Video: Skupština počela rad minutom ćutanja za stradale u NS i Dragana Markovića Palmu
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mihailović
Profit im prioritet na štetu sigurnosti, ubrzali proizvodnju da bi prestigli Erbas uprkos nedostacima i problemima na avionu...
Podelite komentar