≫ 

Ogromna prevara u Srbiji: Uplatili putovanje, autobus ih ostavio u stranoj zemlji i nestao!

 ≫ 

Prevara se ponovila po ustaljenom šablonu - vlasnik uzeo pare, nije poslao putnike na put

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sibin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • nikola

    10. januar 2020 | 19:29

    Populizam. Nema podataka samo neka tamo prica

  • XY

    10. januar 2020 | 18:52

    Objasnite mi molim vas sta je to Beznacajna delatnost.!!!!

  • Miks

    10. januar 2020 | 18:33

    I opet kod izopačenih naših umova kriv putnik, a ne država koja omogućava ovakve stvari!! Svaki put se šlogiram koliko smo izvrnuli stvarnost i ono što je normalno u razvijenom svetu. Kod nas treba putnik da proverava 150 stvari pre nego što uplati aranžman 😂😂😂😂 nema nama spasa