Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Public enemy nuber one
Šta je tu čudno? Otvorila se u Zrenjaninu Ling Long fabrika za proizvodnju guma(nismo dovoljno zatrovani pa hajde još malo da kinezi zabibere) tako da taj autoput što spaja Zrenjanin sa dva velika grada, nije nimalo čudna stvar. Ne radi niko tu nista za džabe sve je tu proračunato i ima interes.
Slobodan Milanović
A šta bi sa autoputem Ruma Novi Sad i tunelom kroz frušku goru više ga niko ne spominje.
Zoki
Ne razumem? Kako i zašto Kinezi ulažu 600 miliona eura? Ispada da nam oni rade put za džabe.