Za njih nema zime: Amazon ponovo najvredniji, a Ferari najsnažniji brend na svetu
Prema rang listi "Brand Finance Global 500" za 2020, američki gigant Amazon je treću godinu zaredom najvredniji svetski brend, dok je italijanski Ferari, po drugi put - najsnažniji.
Kako se navodi u izveštaju, vrednost Amazona je probila do sada nedostižni prag od 200 milijardi američkih dolara. U odnosu na 2019, vrednost mu je porasla za 18 odsto (sa 187,9 na 220,8 milijardi dolara), pa je tako ovako kompanija za e-trgovinu premašila Gugl za 60 milijardi, a Epl za 80 milijardi dolara. Iza njih se nalaze Majkrosoft, Samsung, ICBC, Fejsbuk, Volmart, Ping An i Huavej.
Ferari je, s druge strane, najsnažniji svetski brend među samo 12 robnih marki na rang listi, sa indeksom snage od 94,1 poena od mogućih 100 i rejtingom AAA+. Snaga brenda uticala je i na rast vrednosti za 9,0 odsto, pa ona sada iznosi 9,1 milijardi dolara. Po ovom kriterijumu, iza Ferarija su Dizni, ViČet (WeChat), Sberbanka, Dilojt, Koka-Kola, Tencent, Roleks, PwC i PejPal.
Video: Ovo je najskuplji Ferari na svetu, cena da se smrzneš
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.