• 13

Cepaju se parcele zbog Miloša Velikog: Ovo je trasa novog beogradskog bulevara

Građevinske parcele obuhvataće zonu bulevara, a jasno se vidi i da će se on račvati na dva dela - jedan krak će biti spojen sa Vojvođanskom ulicom, a drugi sa Ulicom Jurija Gagarina

  • 13
Bulevar koji povezuje NBG i autoput Miloš Veliki

Ilustracija: Nikola Jovanović/Mateja Beljan

Formiranje građevinskih parcela za novi bulevar dug skoro 10 kilometara, između novobeogradskih blokova i auto-puta Miloš Veliki korak je dalje ka realizaciji ovog važnog projekta, jer će jasno definisati granice ove saobraćajne površine.

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda do 14. februara prima ponude za ovu javnu nabavku pod nazivom "Formiranje građevinskih parcela za javne površine u okviru PDR-a uz Vinogradarsku ulicu sa saobraćajnom vezom do autoputske obilaznice I i II faza".

Rok za realizaciju ove usluge je najmanje 90, a najviše 180 dana od dana uvođenja u posao. Radovi podrazumevaju geodetsko obeležavanje i snimanje građevinskih parcela na terenu, izradu elaborata za obeležene građevinske parcele i projekat geodetskog obeležavanja.

Građevinske parcele obuhvataće zonu bulevara, a jasno se vidi i da će se on račvati na dva dela - jedan krak će biti spojen sa Vojvođanskom ulicom, a drugi sa Ulicom Jurija Gagarina, dve najvažnije saobraćajice u savskom delu Novog Beograda. Osim toga, predviđene su i tri bočne veze sa Vinogradskom ulicom, ali i još jedna petlja kod Surčina.

Put

Skica iz konkursne dokumentacije, Foto: Telegraf

Novi Bulevar završava se na petlji, istoj onoj odakle počinje Auto-put Miloš Veliki, što znači da se ovde ukrštaju dva važna pravca, što otvara 3 mogućnosti za vozače: da skrenu ka Batajnici i dalje produže za Novi Sad, da skrenu ka Ostružnici i produže ka Nišu ili da se uključe na auto-put za Čačak.

Prema ranijim najavama, dužina ovog novog bulevara biće 9 i po kilometara (dužina pravca je oko sedam i po, ali sa granjanjem dužina puta se povećava), projektovana brzina vozila 80 kilometara na sat, imaće po tri saobraćajne trake za svaki smer, razdelni pojas od 5 metara, kao i pešačke staze koje će biti široke čak dve metra.

Inače, komercijalni ugovor za projekat izgradnje potpisan je još 18. avgusta sa kineskom kompanijom China Communications Construction Company Ltd (CCCC).

Ugovorena vrednost projekta iznosi 70,5 miliona dolara, a završetak radova planiran je do kraja naredne godine.

Reč je o državnom projektu, pošto ovaj bulevar praktično činio jedan pravac sa auto-putem Miloš Veliki, ali on će biti izgrađen po standardima gradske saobraćajnice.

(M. Beljan)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jamezdin0

    Ali sto max brzina 80? Tri su trake, minimum 100...

    3
    2

    Podelite komentar

  • 🐒

    A zasto se ne prati rub parcela a ne ovako po sred srede?

    1
    4

    Podelite komentar

  • Vlajko

    Konacno nesto dobro i korisno.

    14
    3

    Podelite komentar

Google preporuke