Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marina
Dokle ce da traje ovaj teror stanovnistva sa vasim automobilima?. Trotoar pod prozorom zgrade je pretvoren u parking i ni to vam nije dosta vec parkirate na sred ulice zagradjujete druge automobile koji leze na sirenama da dozovu bahate koji nepropisno parkiraju trube i uznemiravaju stanare. Da li znate kako je nama u stanovima kad lupate vratima gepeka,trubite,ludite i tučete se i svadjate zbog parkinga. Ko je dozvolio uvoz auto otpada iz cele Evrope da svaka šuša vozi kola od 300 Eu i nema pare za garažu i parking. Zasto se ne radi tehnicki pregled da 70 % ovih krševa koje voze odu u staro gvoždje? Zagadjujete vazduh i mučite nas bukom imate pare za benzin a nemate za parking. Povlastica za nezaposlene za bus 1500 din a nekim sjanarima skupo 450 din za kola za mesecnu kartu. Hitno ograniciti broj automobila jer ovo je invazija, zonirati svuda,naplacivati kazne ovima koji nepropisno parkirati. Gospodo vi trujete i vasu decu i zagadjenjem i bukom.
Neko
Kad su zgrade građene u projektu je postojao i parking kao obavezan deo. Dakle taj koji je gradio je platio taksu, koja nije mala, da se uredi okolina i to podrazumeva parking. Dakle kad su ljudi kupovali stanove kroz to su platili i uređenje parkinga. Ovo će znati svako ko je bio u struci '70 '80 '90 dok su državne firme gradile, a i kasnije ozbiljnije privatne kompanije. Dakle neko ko je u tim blokovima kupio stan pre 30 40 godina platio je uređenje parkinga i pri tom ga sad mora plaćati na mesečnom nivou. A što je najgore opet ga nema dovoljno pa je gomila vozila parkirano nepropisno jer ljudi nemaju izbor i samo čekaju komunalne koji od skora glume saobraćajce i samo kažnjavaju. A ova mera neće pomoći da se proširi parking prostor.
mirko
Mi u australiji idemo busom na posao, treba mi jedno 45-60 minuta do posla. Bus dolazi svaki 20-30minuta. Previse ste razmazeni.