Tviter "probio" milijardu dolara, ali deluje da ima razloga za zabrinutost
Želja da privuče više korisnika, naterala je ovu društvenu mrežu da uvede nove atraktivne opcije, što je sa sobom "povuklo" i potrebu za većim brojem zaposlenih...
Tviter je u poslednjem kvartalu 2019, prvi put otkako je osnovan (2006), ostvario prihod od jedne milijarde dolara, čime je nadmašio očekivanja tržišta, ali je profit popularne društvene mreže blago umanjen, a evo i zašto.
Kompanija se na sve načine trudi da privuče više korisnika, te je uvela nove opcije kao što je mogućnost da korisnici zaprate određene teme, da izbrišu uvredljivi sadržaj ili da sakriju neke komentare na svojim tvitovima, ali se sva ta promena odrazila na uvećanje broja zaposlenih, odnosno na rast ukupnih troškova.
Prihod kompanije je u navedenom tromesečju iznosio 1,01 milijardu dolara, što je za 11 odsto iznad konsenzusa analitičara koji su u anketi "FaktSeta" prognozirali 996,7 miliona dolara.
Tviter je najveći rast prihoda zabeležio u SAD, koje su za njega i najznačajnije tržište. Troškovi su, u odnosu na 2018, porasli za 22 odsto.
Ipak, isplatilo se...
Usmerenje pažnje na prikazivanje relevantnog sadržaja i notifikacija, dovelo je do većeg broja korisnika kojima se reklame prikažu kada se uloguju na twitter.com ili ga koriste preko mobilne aplikacije. Ukupni prihod od reklama iznosio je 885 miliona dolara, što je rast od 12 odsto u odnosu na 2018.
Kada je u novembru Tviter zabranio političke tvitove, izvršio je pritisak na "rivale", odnosno na druge društvene mreže da i one prestanu s objavljivanjem ovakvog vida sadržaja, ili navodnih, odnosno netačnih informacija.
I tu nije kraj. Tviter je pre 3 dana objavio da će koristiti upozoravajuće oznake za tvitove koji sadrže irelevantne informacije. Uklanjaće takve sadržaje ukoliko postoji opasnost da nanesu štetu.
Kompanija je u poslednjem tromesečju imala 152 miliona aktivnih korisnika dnevno, u odnosu na 145 miliona u prethodnom kvartalu.
(Telegraf Biznis/Radio Slobodna Evropa)
Video: Jevremović: Ove godine na raspolaganju imamo 9.300 sadnica
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Џамбо
Никад га нисам имао, а ни ти би налог правио на тој друштвеној мрежи. Једва памтим шифру за инстаграм и фејс. Још твитер
Podelite komentar