Upozorenje, kruži prevara: Ne šaljite lične podatke putem SMS-a, naročito za penzije
Udruženje banaka Srbije (UBS) želi da upozori građane da se, u situaciji u kojoj se svi borimo da normalno funkcioniše život u Srbiji, uključujući i finansijske usluge, pojavljuju i oni koji ovo stanje pokušavaju da iskoriste za prevaru.
Naime, jedan broj građana dobio je SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci: jedinstveni matični broj građanina, broj računa, PIN i slično.
- Ukazujemo da je reč o prevari, odnosno takozvanoj fišing kampanji - kažu u Udruženju.
Banke će u kontekstu isplate penzija svakako kontaktirati klijente, što može da podrazumeva i komunikaciju putem SMS poruka. Ali u toj komunikaciji banke nikada neće tražiti pomenute lične podatke, kao što su JMBG ili PIN kod, upozorava UBS.
- Molimo građane da obrate pažnju, da pre svega provere ko je pošiljalac poruke, a da u svakom slučaju čuvaju pažljivo svoje lične podatke, kao što je i do sada bila praksa u poslovanju sa bankama - navode.
Za više informacija o bezbednosti u poslovanju sa bankama možete pogledati sajt Udruženja banaka Srbije.
Video: Vučić: Penzije isplaćujemo odjednom 10. aprila zajedno sa dodatnih 4000 dinara
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić: "Moramo da budemo najbrže rastuća ekonomija u 2025. godini u Evropi"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Duka
A zasto odmah ne proverite i hapsite one koji traze podatke.?
Podelite komentar
Ma
Kod na JMBG samo jos da pocnu ispisivati na ledja pa da svko svaciji procita, a nebi ga trebalo ispisivati nigde osim u podacima policije i oni kad treba ga iscitaju iz baze podataka
Podelite komentar