• 3

Poznate kompanije promenile logo, pogledajte kako sada izgleda Mek, VW, Koka Kola...

MekDonalds, Audi, Folksvagen i mnogi drugi su pokrenuli ovu kampanju...

  • 3
Brendovi, McDonalds

Čuvemo M je privremeno u novom ruhu / Foto: McDonalds

Od kada je nastupila pandemija korona virusa, najčešće slušamo ove tri rečenice: držite distancu sa drugima, ostanite kod kuće i često perite ruke.

Kako bi se solidarisali sa svojim kupcima, neki brendovi su otišli korak dalje u kreativnom razmišljanju pa su osmislili nove, zanimljive logoe. Njihovi zaštitni znakovi su sada, ukratko rečeni, "distancirani".

Mek Donalds, Koka-Kola, Audi i Folksvagen samo su neke od svetskih korporacija koje promovišu "društveno distanciranje" kroz svoje redizajnirane logotipe. Ono je naprasno postalo "popularno" zbog korone, a odnosi se na 2 do 3 metra prostora među ljudima, zarad zaštite od virusa.

Iz najpoznatijeg lanca brze hrane na svetu, ipak, kažu da su uprkos "trenutnom distanciranju", i ljudi i njihovog slova M, oni uvek tu za svoje kupce. Nekome se ova ideja dopala, a neki imaju oprečno mišljenje.

Kažu da ovo nije odgovorno ponašanje u ovako teškom trenutku, a Berni Sanders apeluje na američki lanac da umesto ovoga - svojim radnicima odobri plaćeno bolovanje.

Ipak, iako nama laicima ovo deluje zanimljivo, prema rečima dvojice stručnjaka, ovakav marketinški potez ima svoje prednosti, ali i mane. Daglas Selers, ispred firme "Siegel+Gale", za "CNN Business" kaže da "sadašnja globalna situacija nije šala". Smatra da brendovi, ovim gestom, potencijalno mnogu da je diskredituju.

Brajan Brejker, urednik u "Ad Age", kaže da je vreme da neki giganti ponude "realnu, korisnu uslugu". Kada to kaže, misli na to da se ugledaju na one koji su počeli da proizvode maske i dezinfekciona sredstva, poput Diora, Živašnija, Luj Vitona. Njemu lično se ne dopada način na koji Mek Donalds i Koka-Kola iskazuju svoju solidarnost.

Da li se slažete s njima?

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke