Kad kompanija oduševi zaposlene!

Ovaj gest je naišao na ogromno poštovanje i zahvalnost zaposlenih, a jedna od njih direktorka marketinga kompanije Milena Stojović koja već 10 godina radi za BIG napisala je pismo koje je objavila na Linkedin-u u koje prenosimo u celosti.
MOJE PISMO POSLODAVCU
U januaru 2020. započela je deseta godina mog rada u kompaniji BIG.
Kao jedan od prvih zaposlenih u BIG CEE Srbija imala sam sreću i zadovoljstvo da svedočim jednom od najsvetlijih primera leadership-a za koje znam, oličenih u aktivnostima generalnog direktora Roberta Yahava, ali i kompletnog upravog odbora kompanije.
Iako mi je od prvog momenta bilo jasno da je BIG kompanija koja ispunjava najviše standarde kada je u pitanju odnos poslodavca prema zaposlenima, u to sam se uveravala čitavu deceniju. A danas se desilo nešto što sam doživela kao apsolutnu krunu svog pozitivnog iskustva u radu sa BIGom i za BIG.
Za mene, to je dokaz da BIG misija da brine o ljudima - sa kojima radi, sa svojim zaposlenima, partnerima - jeste iskrena vrednost koju kompanija neguje u svim okolnostima, posebno nepovoljnim i to je sada u vreme pandemije i opšte neizvesnosti i potvrdila.
Ukratko, danas, u petak 3.aprila 2020. zaposlenima u BIG CEE Srbija obratio se Hay Galis, generalni direktor BIG Grupe na internacionalnom nivou, sa jednom jednostavnom i ohrabrujućom porukom:
- Svi zaposleni treba da se osećaju potpuno bezbedno! PLATE ZAPOSLENIH NEĆE BITI MENJANE BEZ OBZIRA NA DUŽINU TRAJANJA VANREDNOG STANJA U ZEMLJI;
Svaki zaposleni kome je potrebna dodatna pomoć i podrška MOŽE DA SE OBRATI KOMPANIJI I DOBIĆE JE.
- Isti nivo podrške kompanija BIG će pružiti i svim zakupcima naših tržnih centara, a koji su već obavešteni da će biti oslobodjeni svih troškova zakupa u periodu dok tržni centri ne rade.
Hay je jos rekao da ce sve ove mere biće veliki trošak za kompaniju, ali BIG na ovaj način investira u dugoročne odnose sa svojim zaposlenima i poslovnim partnerima.
Suvišno je objašnjavati dragocenost ovakvog pristupa jednog poslodavca za zaposlene, posebno uzimajuci u obzir da je u pitanju odnos strane kompanije prema srpskim državljanima.
Na kraju, želim da naglasim da u dosadašnjoj karijeri nikada nisam izlazila na društvene mreže sa objavama poslovne niti privatne prirode.
Pismo koje večeras pišem je rezultat najiskrenije zahvalnosti koju sam osetila i koja je izazvala potrebu da iskoračim iz uobičajnog ponašanja kako bih se javno zahvalila kompaniji za koju radim i nikako nije pokušaj lične ili kompanijske promocije.
Dragi moji prijatelji, kolege, direktori, u svoje i ime svih zaposlenih u BIG-u,
Hvala & Shalom.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Nikolić: Ubuduće će transakcija biti merena sekundama, naknade će biti znatno povoljnije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Cica
To je profesionalizam... svaka cast.👍
Podelite komentar
Mirko
Čestitam
Podelite komentar
Streptomicin
Pametni sada kupuju svoje ljude dobročinstvom a to će nakraju ove krize većina znati da cijeni!
Podelite komentar