• 15
 ≫ 

Kad kompanija oduševi zaposlene!

 ≫ 

Generalni direktor BIG grupe na internacionalnom nivou Hay Galis obratio se svim zaposlenima u kompaniji BIG i obećao, ne samo da neće biti otpuštanja ljudi, nego da će svim zaposlenima plate ostati iste. Osim toga BIG je obavestio i sve zakupce da neće plaćati zakupnine dokle god traje obustava rada shopping centara

  • 15
Milena Stojović Milena Stojović, foto: Milenko Miklja

Ovaj gest je naišao na ogromno poštovanje i zahvalnost zaposlenih, a jedna od njih direktorka marketinga kompanije Milena Stojović koja već 10 godina radi za BIG napisala je pismo koje je objavila na Linkedin-u u koje prenosimo u celosti.

MOJE PISMO POSLODAVCU

U januaru 2020. započela je deseta godina mog rada u kompaniji BIG.

Kao jedan od prvih zaposlenih u BIG CEE Srbija imala sam sreću i zadovoljstvo da svedočim jednom od najsvetlijih primera leadership-a za koje znam, oličenih u aktivnostima generalnog direktora Roberta Yahava, ali i kompletnog upravog odbora kompanije.

Iako mi je od prvog momenta bilo jasno da je BIG kompanija koja ispunjava najviše standarde kada je u pitanju odnos poslodavca prema zaposlenima, u to sam se uveravala čitavu deceniju. A danas se desilo nešto što sam doživela kao apsolutnu krunu svog pozitivnog iskustva u radu sa BIGom i za BIG.

Za mene, to je dokaz da BIG misija da brine o ljudima - sa kojima radi, sa svojim zaposlenima, partnerima - jeste iskrena vrednost koju kompanija neguje u svim okolnostima, posebno nepovoljnim i to je sada u vreme pandemije i opšte neizvesnosti i potvrdila.

Ukratko, danas, u petak 3.aprila 2020. zaposlenima u BIG CEE Srbija obratio se Hay Galis, generalni direktor BIG Grupe na internacionalnom nivou, sa jednom jednostavnom i ohrabrujućom porukom:

- Svi zaposleni treba da se osećaju potpuno bezbedno! PLATE ZAPOSLENIH NEĆE BITI MENJANE BEZ OBZIRA NA DUŽINU TRAJANJA VANREDNOG STANJA U ZEMLJI;

Svaki zaposleni kome je potrebna dodatna pomoć i podrška MOŽE DA SE OBRATI KOMPANIJI I DOBIĆE JE.

Isti nivo podrške kompanija BIG će pružiti i svim zakupcima naših tržnih centara, a koji su već obavešteni da će biti oslobodjeni svih troškova zakupa u periodu dok tržni centri ne rade.

Hay je jos rekao da ce sve ove mere biće veliki trošak za kompaniju, ali BIG na ovaj način investira u dugoročne odnose sa svojim zaposlenima i poslovnim partnerima.

Suvišno je objašnjavati dragocenost ovakvog pristupa jednog poslodavca za zaposlene, posebno uzimajuci u obzir da je u pitanju odnos strane kompanije prema srpskim državljanima.

Na kraju, želim da naglasim da u dosadašnjoj karijeri nikada nisam izlazila na društvene mreže sa objavama poslovne niti privatne prirode.

Pismo koje večeras pišem je rezultat najiskrenije zahvalnosti koju sam osetila i koja je izazvala potrebu da iskoračim iz uobičajnog ponašanja kako bih se javno zahvalila kompaniji za koju radim i nikako nije pokušaj lične ili kompanijske promocije.

Dragi moji prijatelji, kolege, direktori, u svoje i ime svih zaposlenih u BIG-u,

Hvala & Shalom.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>