Propala avio-kompanija Ričarda Brensona, ne pomaže ni vapaj sa ostrva
Kompanije mu tonu, on na ostrvu
Druga po veličini australijska avio-kompanija, Virdžin Australia otpočeće stečajni postupak.
Odluku o stečaju doneo je Upravni odbor kompanije nakon što je ostala bez tekućih sredstava usled ogomnih gubitaka izazvanih prekidom saobraćaja zbog epidemije korona virusa.
Kolaps kompanije je bio očekivan već duže vreme posle neuspešnih pokušaja da se od saveznih australijskih vlasti dobije finansijska pomoć.
Obim avio-saobraćaja na tržištu je pao za 95% usled brojnih imigracionih restriktivnih mera. Ova je kompanija obustavila 90% svih svojih letova, zbog čega je krajem marta na prinudni odmor poslala 80% zaposlenih.
Ukupni gubici kompanije, koji su se nakupljali i pre krize sa koronavirusom, narasli su sada na blizu pet milijardi australijskih dolara, a od Vlade je tražena pomoć od 1,4 milijarde dolara kako bi se prebrodila kriza.
Vlasnici kompanije su pored Brensonove Virgin Groupe i kineska HNA Avition Group, Singapore Airlines, Nansah Group ali i Etihad Airways, koji je najveći pojedinačni akcionar sa 20,92 odsto akcija.
Virgin Australia će postati druga avio-kompanija žrtva koronavirusa, nakon što je ranije ove godine engleski Flybe otišao u bankrot.
Sam milijarder Ričard Brenson, vlasnik avio-kompanije pokušava da uveri vladu da mu odobri finansijsku pomoć u iznosu od 500 miliona funti kako bi preživeo pandemiju korona virusa i privredni pad sektora prevoza.
Video: Avion sa opremom za dve kineske laboratorije sleteo u Beograd
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
angie
Avio kompanije su cini mi se najvise pogodjene ovom krizom...pitanje je da li ce se ikad avio saobracaj obavljati kad ranije, slobodno.. bice manje putovanja svakako, putovace samo oni koji imaju dozvolu i koji rade i to nekim privatnim letovima royal charter service ili manjim aviokompanijama. Sigurno vise nista nece biti kao ranije.
Podelite komentar