• 0

Da li kompanije i potrošači imaju iste prioritete? Posle korone, od brendova se očekuju druge stvari

Mnoge kompanije sada, zbog krize, povlače oglasne kampanje i revidiraju budžete za oglašavanje

  • 0
biznismen, napredak, razvoj, ideja, profit, produkt proizvod, investcija

Šta očekuju potrošači od kompanija u vreme korone i posle nje? / Foto: Shutterstock

Istraživanje je pokazalo da 77 odsto potrošača u Srbiji smatra da bi kompanije trebalo da nastave sa oglašavanjem o svojim aktivnostima u toku vanrednog stanja, a čak 81 odsto njih kaže da kompanije ne bi trebalo da koriste aktuelnu situaciju zarad profita.

Istraživanje sprovedeno na više od 2.000 potrošača u Srbiji, uzrasta od 18 do 65 godina, pokazalo je i da 9,5 odsto građana misli kako bi kompanije trebalo da prekinu sa komunikacijom u toku vanrednog stanja.

Uprkos rezultatima istraživanja, mnoge kompanije povlače oglasne kampanje i revidiraju budžete za oglašavanje, kažu u Marketing mreži.

Anketa sprovedena nedavno u 100 kompanija u Srbiji, otkrila je da je 57 odsto brendova odložilo ili revidiralo svoje kampanje za april ove godine, dok je 64 procenata smanjilo ili revidiralo budžete, i "fee" prema agencijama.

Prema toj anketi, od početka vanrednog stanja, 23 odsto kompanija otkazalo je saradnju na projektu ili ugovore sa agencijama. Više od 38 procenata potrošača, takođe, smatra da bi kompanije trebalo da komuniciraju na potpuno identičan način kao pre krize, dok 55 odsto misli da bi trebalo govoriti o sopstvenom brendu "na bezbrižan i lagan način".

Samo 12 odsto ispitanih reklo je da bi brendovi trebalo da komuniciraju šaljivim tonom.

Kada je u pitanju uloga kompanija u doba pandemije, 87 odsto potrošača veruje da bi brendovi trebalo da im pomognu u svakodnevnom životu, 61 procenat da bi trebalo da informišu ljude o tome šta rade, a 81 odsto da kompanije ne bi trebalo da koriste aktuelnu situaciju zarad profita.

Čak 91 odsto ispitanika smatra da kompanije u ovom trenutku treba da stave fokus na brigu o zaposlenima, a njih 38 odsto veruje da bi brendovi trebalo da doniraju novac Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje Srbije.

Video: Šta poslodavci da rade sada kada se radnici vraćaju na posao

(Telegraf Biznis/Tanjug)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke